Anladım hocam teşekkürler ama sizin dediğiniz gibi ben NVIDIA fanatiği değilim ama NVIDIA kullanmak bana daha iç açıcı geliyor tabii ki herkesin kendı kararı bir şey dıyemem sonucta bende burada sıze danısıyorum sızce 5070 Ti ve R5 7600 2K da darbogaz yapar mı? Sızce mantıklı kombo olmasa dahii en azından darbogaz yapmasa yeterli seviyede olur ki 2K da yapacagını sanmam gerci dediğiniz gibi 4K da oynamak var 2K çocuk oyuncagı ama elımde monıtoru de yenı aldım halen daha taksıdını oduyorum açıkçası XD o yuzden guzel bır monitörüm varken cok ıyı de bır kasa dızmek sart oldu dıyelım.
CPU'ya yük bindiren oyunlarda işlemci limitine takılırsınız, yani darboğaz yaşayabilirsiniz. Yerinizde olsam 9070XT tercih edip aradaki fiyat farkına 9800X3D gibi sağlam bir işlemci alırdım.