romeus

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Selam. Sadece CS2 oynuyorum ve sistemimde yaklaşık 700-750 FPS görmeme rağmen belirgin bir akıcılık problemiyle karşı karşıyayım. Özellikle sis ve molotoflu sahnelerde durum daha da vahimleşiyor. Bu durumu düzeltmek adına Windows'taki gereksiz programları temizlemek gibi şeyler yaptım. Process lasso CPU 0-1 kapatma vs. ama durum hala aynı. Çözüm önerilerinizi merakla bekliyorum. Sistem bilgilerime aşağıya bırakıyorum.

Ekran Kartı: RTX 5070 Ti
İşlemci: R7 7800X3D
Anakart: MSI B850 Gaming Plus Wi-Fi
RAM: XPG 32 GB (2x16 GB) Lancer Beyaz DDR5 6000MHz CL30 1.35V RGB PC RAM
750W Güç kaynağı
Monitör: ASUS ROG STRIX Ace 610 Hz
 
Güç planından yüksek performansı seçip Windows ayarlarından oyun modunu açın ve kullanmıyorsanız Xbox Game Bar'ı kapatın.
 
BIOS güncel değilse BIOS güncelleyin, aynı şekilde chipset güncel olsun. İşlemcinin grafik kartı açık ya da kapalı denediniz mi? Monitörün G-SYNC V-Sync ayarlarını kontrol edin, açık ya da kapalı deneyin. FPS'i 600'e sabitleyip deneyin.
 
BIOS güncel değilse BIOS güncelleyin, aynı şekilde chipset güncel olsun. İşlemcinin grafik kartı açık ya da kapalı denediniz mi? Monitörün G-SYNC V-Sync ayarlarını kontrol edin, açık ya da kapalı deneyin. FPS'i 600'e sabitleyip deneyin.
BIOS güncel. Chipset güncel. iGPU'dan bahsediyorsunuz sanırım. Açık-kapalı denedim bir fark yoktu. Sync ayarları input lagı acayip yükseltiyor ferrari peek yiyip duruyorum.