Hangi forum abi? Valla ben hiç rehbere denk gelmedim. Ben bi Nebi Amcanın değerlerini vermiştim, sonra senin verdiğin değerlerle devam ediyorum. Valla sırf muhabbet olsun diye soğutma düzeneği kuruyorum ramlere :) Şu an 50 yi geçtiğini bile görmedim oyunlarda.


Benim ramler bunlardı abi. 6400 e CL32 Expolu. CL28 de şu an. CL24 çok iddialı değil mi
Neden olmasın 😅 bende aynı durum başka yerde böyle karşılaşmadım