SalimBdk
Çalışkan
- Katılım
- 17 Haziran 2026
- Mesajlar
- 146
- Beğeniler
- 82
Neden olmasınHangi forum abi? Valla ben hiç rehbere denk gelmedim. Ben bi Nebi Amcanın değerlerini vermiştim, sonra senin verdiğin değerlerle devam ediyorum. Valla sırf muhabbet olsun diye soğutma düzeneği kuruyorum ramlereŞu an 50 yi geçtiğini bile görmedim oyunlarda.
Benim ramler bunlardı abi. 6400 e CL32 Expolu. CL28 de şu an. CL24 çok iddialı değil mi