Ryzen 5 7500F için PBO ayarı önerisi

Akicilik ve tepkisellik arttığına Emin ol gözüm çok keskin ufak şeyleri farkediyorum ayrıca sen benden daha düşük girmişssin sanırım 30-36-36-36 ben 30-38-38-38 girdim
 

Start a basıyorum ama tepki vermiyor. Auto bastıktan sonra değerleri sildim çizgi çektiğin için.
Ayrıca üç saat mi test etmek zorundayız?
 
Eki Görüntüle 260539
Start a basıyorum ama tepki vermiyor.
Ayrıca üç saat mi test etmek zorundayız?

Şimdilik öyle kalsın, Cycle 66/66 olduğunda senin için yeterlidir şu an için. 1 saate 66/66 olup Cycle 2 geçer. Cycle 2 geçtiğinde şimdilik durdurabilirsin. Müsait vakitte 150 ya da 180 dakika test gerekli, DRAM'den emin olmak için tek defalığa mahsus önemli. @Alcheinz Auto bastınız mı 1 kere? Allocate etsin RAM'i program.
 
Auto'ya basıp değerleri silmiştim sen çizgi çektin diye şimdi değerleri silmeden start verdim başladı. 66/66 olsun sonra oyuna gireyim bekliyorlar çünkü. Yârın uzunca teste bırakabilirim.
 
Auto'ya basıp değerleri silmiştim sen çizgi çektin diye şimdi değerleri silmeden start verdim başladı. 66/66 olsun sonra oyuna gireyim bekliyorlar çünkü. Yârın uzunca teste bırakabilirim.

66/66 olduğunda onu da bitirsin, sonrasında orada Cycle 1'den Cycle 2 atladığı yazacak. Akabinde 1/66'dan başa dönecek program. Tam o sırada durdurabilirsin şimdilik hata almazsan. Yarın dediğim gibi 180 dakika etsin, bellek temizleyip Auto bas, aynı metod ile testi sonuçlandır. DRAM'den emin olman faydana olur.
 
Başka herhangi bir şey yapmama gerek var mı? Hatta yarın cpu yu falanda stres teste sokabiliriz abi müsaitliğin olursa, sistemin he rkoşulda stabil olduğuna emin olmak gönül rahatlatıcı olur. Bu saate kadar uğraştığın için ayrıca teşekkür ederim sana.
 

Salim'e de aynılarını uyguladık, yorucu işlemler. Başka da kimse uğraşıp etmiyor, kala kala ben kaldım. Bu işlemlerin çok bir anlamı var mı dersen, 100 FPS alırsan 200 FPS olmayacak belki ama en azından daha stabil ve içine sinen bir sistem kullanmış olacaksın. Stabilitesinden de emin oluyorsun sonuçta. Eldeki bilgilerle bu sistemler bu şekilde ayarlanıp hatrı sayılır performans artışı elde edilebiliyor. Stokta kullandığın vakit bazen mevcut performanstan memnun kalamayabiliyorsun. Sonrasında arayış içine giriyorsun. RTX 5070'e de UV tavsiye ederim. Bu konu özelinde onu tartışmayalım ama sadece takip edip o şekilde ayarlarsın. Örnek olması açısından eğer silikonun iyiyse 950 mV 3 GHz bandı RTX 5070 yiyebiliyor. Memory +2000 vermen yeterli. Sabit V/F Curve eğrisi belirleyeceksin. Metodu ileteyim. Konu açarsan diğer arkadaşlar da aynı şekilde yardımcı olacaktır. @Alcheinz


Bu arkadaş (Watering PSU's) @RapidLemming955 'e de biraz benziyor. @X99 @Mr. Falcon
 
Undervolt yaptım zaten 5070'e Nebi Akgün isimli bir YouTuberın videolarını izlemiştim, 5070 gayet stabil, coilwhine sesi dışında canımı sıkan bir durum yok, şuan test yaptığımız için bakamıyorum ama notlara kaydetmişim muhtemelen 925'liği kullanıyorumdur.
Notum:
5070 undervolt test

Default ayarlar 72 derece

900mv 2900mhz maks 63 derece

950mv 3050mhz maks 68 derece

925mv 2900mhz maks 66 derece

975mv 3000mhz makas 69 derece
 

Nebi Bey'i çok severiz, Techolay ailesini ziyaret etmişliği dahi var. Keşke tekrardan ziyaretimize gelse, birkaç konuyu kendisi yönetirdi. Malum TR'de bu tarz rehberleri ilk kendisi yayınlıyor, sonrasında diğer içerik üreticileri arkasından geliyor. Statik V/F eğrisi belirlediysen en iyi verimi o şekilde alırsın bu kartlarda. Bir de PL (Power Limit) kısılarak yapılan metod var, o çok uygun değil. Giriş seviyesi hitap ediyor. @Alcheinz
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…