Alcheinz
Başarılı
- Katılım
- 29 Aralık 2023
- Mesajlar
- 105
- Beğeniler
- 32
Arkadaşlar, öncelikle merhaba. İşlemcime PBO ile undervolt/overclock (hangisi oluyor, bilmiyorum tam) yapmak istiyorum fakat bu konuda çok bilgiye sahip değilim. Anladığım kadarıyla silikon kalitesi denen bir şans söz konusu. Öncelikle bu konu hakkında birkaç sorum olacak. Birincisi, ben bu işlemi yaparken herhangi bir şekilde işletim sistemine veya bilgisayar donanımıma zarar verir miyim?
İkinci olarak da bana bu konuda yardımcı olurken adım adım, tane tane anlatırsanız çok sevinirim. Çünkü bunu yapmak istememin sebebi, 2K çözünürlükte PUBG oynarken grafik ayarlarını minimuma da alsam, maksimuma da alsam FPS değerlerimde değişiklik olmuyor. Bunu araştırdığımda, bunun işlemcimin ekran kartına yetişememesinden kaynaklandığını anladım.
Oldukça güçlü bir soğutucum (Peerless Assassin 120 6x6) ve ekran kartım var (RTX 5070).
Fotoğraflardaki ayarlar henüz hiç dokunmadığım hali.
İkinci olarak da bana bu konuda yardımcı olurken adım adım, tane tane anlatırsanız çok sevinirim. Çünkü bunu yapmak istememin sebebi, 2K çözünürlükte PUBG oynarken grafik ayarlarını minimuma da alsam, maksimuma da alsam FPS değerlerimde değişiklik olmuyor. Bunu araştırdığımda, bunun işlemcimin ekran kartına yetişememesinden kaynaklandığını anladım.
Oldukça güçlü bir soğutucum (Peerless Assassin 120 6x6) ve ekran kartım var (RTX 5070).
Fotoğraflardaki ayarlar henüz hiç dokunmadığım hali.