Arantheim
Uzman
Hiç sormayın hocam o kadar üzdü ki beni anlatamam çok hoşuma gitmişti. Mecbur iade yoluna gideceğim. Bu Samsung ilgimi çekti ama bilemiyorum.
Normal kullanımda da yapıyor bu arada.
Normal kullanımda da varsa, kusurlu ürün denk gelmiş, tandem paneldi hem de ya vallahi üzüldüm. Ben de IPS'de ışık sızması ile uğraşmıştım, 2 hafta sonra Dell almıştım ama yine OLED'de ASUS'a döndüm, 1,5 yıldır da çok şükür sorun yaşamadım.
Elektronik eşya işte, ne kadar iyi marka olursa olsun, kusurlu ürün çıkabiliyor.
Şimdi ne desek boş aslında, birçok arkadaşıma Asus OLED aldırttım, hiçbirinde bu tarz bir sorun yaşamadık. Şimdi içinizde hep bir kuşku olacak ya bunda da bir sorun çıkarsa diye, beni asıl üzen o
Ama Samsung da panel üreticisi bir firma, tercih edilebilir; önemli olan kronik bir sorunu filan var mı diye iyi araştırmak. Yapay zekadan da yararlanarak bence kronik sorunu var mıdır diye bir araştır. Teknik servisini de araştır.
Asus'dan yana şüphem yok, anında değişim ya da iade verirler ama diğer firmalar için bir şey diyemem şahsen.
İyice araştır, hatta sana tavsiye, mağaza var ise oturduğun yerlere yakın git, gözünle gör, hatta karar verdiğinde orada anlık kontrol ettir. Ben birkaç defa monitörü mağazanın teknik servisine kontrol ettirmişimdir, ışık sızması var mı yok mu diye, sen de içine sinecek şekilde rica et, kontrol etsinler. Tabii ki böyle bir mağaza var ise.
İstanbul'da olsan yemin ederim bizzat ben götürürdüm seni ürünü almaya, didik didik ederdim, bende çok üzüldüm sorun olmasına