Bütçe
30.000 TL
Hiç sormayın hocam o kadar üzdü ki beni anlatamam çok hoşuma gitmişti. Mecbur iade yoluna gideceğim. Bu Samsung ilgimi çekti ama bilemiyorum.

Normal kullanımda da yapıyor bu arada.

Normal kullanımda da varsa, kusurlu ürün denk gelmiş, tandem paneldi hem de ya vallahi üzüldüm. Ben de IPS'de ışık sızması ile uğraşmıştım, 2 hafta sonra Dell almıştım ama yine OLED'de ASUS'a döndüm, 1,5 yıldır da çok şükür sorun yaşamadım.
Elektronik eşya işte, ne kadar iyi marka olursa olsun, kusurlu ürün çıkabiliyor. :(

Şimdi ne desek boş aslında, birçok arkadaşıma Asus OLED aldırttım, hiçbirinde bu tarz bir sorun yaşamadık. Şimdi içinizde hep bir kuşku olacak ya bunda da bir sorun çıkarsa diye, beni asıl üzen o :(
Ama Samsung da panel üreticisi bir firma, tercih edilebilir; önemli olan kronik bir sorunu filan var mı diye iyi araştırmak. Yapay zekadan da yararlanarak bence kronik sorunu var mıdır diye bir araştır. Teknik servisini de araştır.

Asus'dan yana şüphem yok, anında değişim ya da iade verirler ama diğer firmalar için bir şey diyemem şahsen.
İyice araştır, hatta sana tavsiye, mağaza var ise oturduğun yerlere yakın git, gözünle gör, hatta karar verdiğinde orada anlık kontrol ettir. Ben birkaç defa monitörü mağazanın teknik servisine kontrol ettirmişimdir, ışık sızması var mı yok mu diye, sen de içine sinecek şekilde rica et, kontrol etsinler. Tabii ki böyle bir mağaza var ise.
İstanbul'da olsan yemin ederim bizzat ben götürürdüm seni ürünü almaya, didik didik ederdim, bende çok üzüldüm sorun olmasına :(
 
Normal kullanımda da varsa, kusurlu ürün denk gelmiş, tandem paneldi hem de ya vallahi üzüldüm. Ben de IPS'de ışık sızması ile uğraşmıştım, 2 hafta sonra Dell almıştım ama yine OLED'de ASUS'a döndüm, 1,5 yıldır da çok şükür sorun yaşamadım.
Elektronik eşya işte, ne kadar iyi marka olursa olsun, kusurlu ürün çıkabiliyor. :(

Şimdi ne desek boş aslında, birçok arkadaşıma Asus OLED aldırttım, hiçbirinde bu tarz bir sorun yaşamadık. Şimdi içinizde hep bir kuşku olacak ya bunda da bir sorun çıkarsa diye, beni asıl üzen o :(
Ama Samsung da panel üreticisi bir firma, tercih edilebilir; önemli olan kronik bir sorunu filan var mı diye iyi araştırmak. Yapay zekadan da yararlanarak bence kronik sorunu var mıdır diye bir araştır. Teknik servisini de araştır.

Asus'dan yana şüphem yok, anında değişim ya da iade verirler ama diğer firmalar için bir şey diyemem şahsen.
İyice araştır, hatta sana tavsiye, mağaza var ise oturduğun yerlere yakın git, gözünle gör, hatta karar verdiğinde orada anlık kontrol ettir. Ben birkaç defa monitörü mağazanın teknik servisine kontrol ettirmişimdir, ışık sızması var mı yok mu diye, sen de içine sinecek şekilde rica et, kontrol etsinler. Tabii ki böyle bir mağaza var ise.
İstanbul'da olsan yemin ederim bizzat ben götürürdüm seni ürünü almaya, didik didik ederdim, bende çok üzüldüm sorun olmasına :(
Bir hevesle aldım pişman değilim gerçekten görüntüsü parlaklığı olağan üstü çok keyifli. Başka formlarda da benzer konular açmıştım kendi beğendiği şekilde monitör dikte edenlerden sonra sizin önerileriniz emin olun pişman etmedi. Bu iş şans işi banttan çıkan her ekran kötü olacak diye bir şey yok sonuçta marka iyi ama sanki biraz daha kalite kontrole önem vermeliler.

Şimdi dell, samsung ve msı gibi markalara bakıyorum tekrardan yeni nesil paneli olan birini alıcam.
 
Bir hevesle aldım pişman değilim gerçekten görüntüsü parlaklığı olağanüstü çok keyifli. Başka formlarda da benzer konular açmıştım kendi beğendiği şekilde monitör dikte edenlerden sonra sizin önerileriniz emin olun pişman etmedi. Bu iş şans işi banttan çıkan her ekran kötü olacak diye bir şey yok sonuçta marka iyi ama sanki biraz daha kalite kontrole önem vermeliler.

Şimdi Dell, Samsung ve MSI gibi markalara bakıyorum tekrardan yeni nesil paneli olan birini alacağım.

Anladım, vallahi Tandem OLED olduğu için ve fiyatı gerçekten Tandem için çok iyi olduğu için en mantıklısı bu monitördü ama dediğiniz gibi elektronik eşya biraz şans işi ne yazık ki. Ben de yaşadım birkaç defa. Umarım içinize sinen bir tane OLED buluruz, ben de bakarım yine gözüme çarpan bir OLED olursa 4. nesil öncelikli paylaşırım yine.
 
Anladım, vallahi Tandem OLED olduğu için ve fiyatı gerçekten Tandem için çok iyi olduğu için en mantıklısı bu monitördü ama dediğiniz gibi elektronik eşya biraz şans işi ne yazık ki. Ben de yaşadım birkaç defa. Umarım içinize sinen bir tane OLED buluruz, ben de bakarım yine gözüme çarpan bir OLED olursa 4. nesil öncelikli paylaşırım yine.

böyle bir şey denk geldi ama yine aynı sorunlar var gibi tandem oled ler galiba henüz olmamış.
 

böyle bir şey denk geldi ama yine aynı sorunlar var gibi tandem oled ler galiba henüz olmamış.

Bu da güzelmiş, panelini de LG üretmiş. Fiyatı da güzel, servis konusunda garanti vs. onları da kontrol et.
Bir de şey soracağım, bu Asus'daki sorun dikey çizgilenme demiştin, değil mi? Gri çizgilenme sorunları çok oluyormuş OLED panellerde. Şimdi bu attığın modeli sordum yapay zekaya, o da bunu belirtti. 1-2 tane daha kronik olabilme ihtimali olan şey yazdı, sen de bir araştır istersen iyice.
Yüksek ihtimal senin dediğin dikey çizgilenme, gri çizgilenme sorunu; bunda da olma ihtimali yüksek o zaman. Sen de QD OLED'lere döneceksin mecbur, o riski girilmez şahsen. Ben de soğudum şimdi Tandem OLED'lerden valla :/
%60 daha az yanma riski var ama kronik çok sorunu var gibi duruyor. Şimdilik henüz tandem alınmaz gibi, QD OLED bak bence.
 
Bu da güzelmiş, panelini de LG üretmiş. Fiyatı da güzel, servis konusunda garanti vs. onları da kontrol et.
Bir de şey soracağım, bu Asus'daki sorun dikey çizgilenme demiştin, değil mi? Gri çizgilenme sorunları çok oluyormuş OLED panellerde. Şimdi bu attığın modeli sordum yapay zekaya, o da bunu belirtti. 1-2 tane daha kronik olabilme ihtimali olan şey yazdı, sen de bir araştır istersen iyice.
Yüksek ihtimal senin dediğin dikey çizgilenme, gri çizgilenme sorunu; bunda da olma ihtimali yüksek o zaman. Sen de QD OLED'lere döneceksin mecbur, o riski girilmez şahsen. Ben de soğudum şimdi Tandem OLED'lerden valla :/
dikey beyaz çizgilenme yapıyor zamanı belirsiz bazen boş ekranda yapıyor hatta bu bir şeylerin habercisi gibi geliyor o yüzden elimde tutmak istemiyorum. Yeni arayış içindeyim şu an bakalım büyük bir deniz .
 
dikey beyaz çizgilenme yapıyor zamanı belirsiz bazen boş ekranda yapıyor hatta bu bir şeylerin habercisi gibi geliyor o yüzden elimde tutmak istemiyorum. Yeni arayış içindeyim şu an bakalım büyük bir deniz .

Şimdi attığın linkteki Amazon yorumlarına baktım, herkes gri banding'den şikayetçi. Bazısı "bende çıkmadı, sorun yok" diyor ama bazıları da "çok fazla çıktı" diyor. Sanırım şans işi o da; QD OLED daha mantıklı çözüm gibi duruyor şuanlık.
 
Şimdi attığın linkteki Amazon yorumlarına baktım, herkes gri banding'den şikayetçi. Bazısı "bende çıkmadı, sorun yok" diyor ama bazıları da "çok fazla çıktı" diyor. Sanırım şans işi o da; QD OLED daha mantıklı çözüm gibi duruyor şuanlık.
gerçekten bulması zor işin kötü yanı bunca paralar verip rezillik çekmek.
 
gerçekten bulması zor işin kötü yanı bunca paralar verip rezillik çekmek.

Valla öyle, ben şu an kullandığım ürünü alırken Gaming Gen tr'nin mağazasına gidip tek tek bakıp almıştım, hatta kutuyu orada açtırdım, her şeyini kontrol ettirdim ve hiçbir yerden, hiçbir kimseden öneride almamıştım. Kumar denedim ve çok şükür tuttu :D

Valla böyle bir şey yaşamandan dolayı kendimi kötü hissettim, kullanmadığım bir şeyi de önermemeye özen gösteriyorum ama Tandem beni de şaşırttı gri banding konusunda :/

Dediğim gibi ya QD OLED ya da mağaza var ise istediğin ürünün olduğu gidip bizzat görüp alacaksın artık :(
 
Valla öyle, ben şu an kullandığım ürünü alırken Gaming Gen tr'nin mağazasına gidip tek tek bakıp almıştım, hatta kutuyu orada açtırdım, her şeyini kontrol ettirdim ve hiçbir yerden, hiçbir kimseden öneride almamıştım. Kumar denedim ve çok şükür tuttu :D

Valla böyle bir şey yaşamandan dolayı kendimi kötü hissettim, kullanmadığım bir şeyi de önermemeye özen gösteriyorum ama Tandem beni de şaşırttı gri banding konusunda :/

Dediğim gibi ya QD OLED ya da mağaza var ise istediğin ürünün olduğu gidip bizzat görüp alacaksın artık :(
mağaza olsa bile taksit imkanları ve iade şartları amazon karşısında zor yarışır.

düşünülebilir