Mr_Morgan

Becerikli
Katılım
31 Ekim 2025
Mesajlar
66
Beğeniler
11
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.

Bizim okul bilgilendirme yaptı. Son hafta yoklama almicaz diye. İstersen sorabilirsin.
 
Çarşambaya kadar yoklama alırlar ama okul müdüründe veya yardımcısında iş bitiyor. Bazıları yazıyor bazıları yazmıyor.