HDR seçeneği nedense kilitli gözüküyor. Monitörün HDR desteği var, zamanında kullandım da ama artık ne yaptıysam açılmıyor. Çözüm olarak şunları denedim:
Monitörün Hertz'ini 60'a indirdim, 10 bit ayarını kapadım, pixel formatını değiştirdim, eko modunu kapattım, 2. monitörün bağlantısını kestim, başka bir DisplayPort girişi denedim, resmi sürücüyü indirdim, GPU ölçeklemeyi açıp kapattım, Windows + CTRL + Shift + B ile ekran kartı sürücüsünü yeniledim ama hiçbir türlü açılmıyor.
OSD menüsünde HDR ton eşitlemesi diye bir ayar var fakat kullanamıyorum. Gerçekten kafayı yemelik olay sizce nasıl çözülür?