Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

glados

Yetkin
Katılım
3 Nisan 2024
Mesajlar
179
Çözümler
1
Beğeniler
129
Yer
İstanbul
Şu an telefonumu One UI 8.5 sürümüne güncelledim ama telefonum kasmaya başladı, benvde düşürmek istedim. Stock ROM'u siteden indrdim, Odin'i falan kurdum her şey harika. Telefonu kapattım, ses kısma ve açma tuşlarına bastım, beni bir ekrana attı. Sol üstede [reboot device - d2] volume down + Power key for 7 second yazıyor. Ses açmaya basıyorum download moda atmıyor, ne yapacağım?
 
Şu an telefonumu One UI 8.5 sürümüne güncelledim ama telefonum kasmaya başladı, benvde düşürmek istedim. Stock ROM'u siteden indrdim, Odin'i falan kurdum her şey harika. Telefonu kapattım, ses kısma ve açma tuşlarına bastım, beni bir ekrana attı. Sol üstede [reboot device - d2] volume down + Power key for 7 second yazıyor. Ses açmaya basıyorum download moda atmıyor, ne yapacağım?

Telefonu bakım moduna alın.
 
Çözüm