Şu an telefonumu One UI 8.5 sürümüne güncelledim ama telefonum kasmaya başladı, benvde düşürmek istedim. Stock ROM'u siteden indrdim, Odin'i falan kurdum her şey harika. Telefonu kapattım, ses kısma ve açma tuşlarına bastım, beni bir ekrana attı. Sol üstede [reboot device - d2] volume down + Power key for 7 second yazıyor. Ses açmaya basıyorum download moda atmıyor, ne yapacağım?
Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Detaylar
Kim cevapladı?
Çözüm
Hiç One UI 8 cihazım olmadı ama yine de yazıyorum.
Bu ekrandayken ses açma yapınca Odin algılıyor mu?
Sorunu telefonu formatlayarak çözdüm. İlk başta telefonumu fabrika ayarlarına döndürdüm ve kurulumunu yaptım. Sonra tekrar download moda almaya çalıştım ve oldu.
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.687
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.296
Şu an telefonumu One UI 8.5 sürümüne güncelledim ama telefonum kasmaya başladı, benvde düşürmek istedim. Stock ROM'u siteden indrdim, Odin'i falan kurdum her şey harika. Telefonu kapattım, ses kısma ve açma tuşlarına bastım, beni bir ekrana attı. Sol üstede [reboot device - d2] volume down + Power key for 7 second yazıyor. Ses açmaya basıyorum download moda atmıyor, ne yapacağım?
Telefonu bakım moduna alın.
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.032
- Makaleler
- 9
- Çözümler
- 92
- Beğeniler
- 5.695
Hiç One UI 8 cihazım olmadı ama yine de yazıyorum.
Bu ekrandayken ses açma yapınca Odin algılıyor mu?
Reboot device - D2] volume down + Power key for 7 second yazıyor.
Bu ekrandayken ses açma yapınca Odin algılıyor mu?
Hiç One UI 8 cihazım olmadı ama yine de yazıyorum.
Bu ekrandayken ses açma yapınca Odin algılıyor mu?
Sorunu telefonu formatlayarak çözdüm. İlk başta telefonumu fabrika ayarlarına döndürdüm ve kurulumunu yaptım. Sonra tekrar download moda almaya çalıştım ve oldu.
Benzer konular
- Mesaj
- 6
- Görüntüleme
- 145