Anneme eski telefonumu vermiştim, fakat yeşil çizgi çıkmış. Yeni bir telefon arayışındayız, annemin marka takıntısı yok ama ablalarım sana iPhone alacağız diyor, ve hiç iPhone kullanmadı annem. Ben S25 FE'den yanayım. Sizce?
Anneme eski telefonumu vermiştim, fakat yeşil çizgi çıkmış. Yeni bir telefon arayışındayız, annemin marka takıntısı yok ama ablalarım sana iPhone alacağız diyor, ve hiç iPhone kullanmadı annem. Ben S25 FE'den yanayım. Sizce?
S25 FE her kulvarda iPhone 13'ten daha ustun bir cihaz, 13 almak yazik olur. Ama S25 FE gibi kirpilmis bir amiral segment almaktansa orta-ust segment bir telefon bence annenizin daha cok isini gorur.