Anneme eski telefonumu vermiştim, fakat yeşil çizgi çıkmış. Yeni bir telefon arayışındayız, annemin marka takıntısı yok ama ablalarım sana iPhone alacağız diyor, ve hiç iPhone kullanmadı annem. Ben S25 FE'den yanayım. Sizce?
Detaylar
Kim cevapladı?Hybrid Theory
Yetkin
S25 FE iyidir, iP 13 almaya gerek yok. Ayrıca iP 13 eski bir cihaz artık.
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.000
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.530
A57 tam anne/baba telefonu. Bence S25 FE gibi ham guc canavari bir cihaz almak yerine A57'ye bakin.
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.664
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.257
Anneme eski telefonumu vermiştim, fakat yeşil çizgi çıkmış. Yeni bir telefon arayışındayız, annemin marka takıntısı yok ama ablalarım sana iPhone alacağız diyor, ve hiç iPhone kullanmadı annem. Ben S25 FE'den yanayım. Sizce?
iPhone 13 mü kaldı artık? Gidip annene bence bataryasından dolayı A57 al. S25 FE güçlü alet ama bataryadan üzer.
S25 FE her kulvarda iPhone 13'ten daha ustun bir cihaz, 13 almak yazik olur. Ama S25 FE gibi kirpilmis bir amiral segment almaktansa orta-ust segment bir telefon bence annenizin daha cok isini gorur.
Th3RealKayseriLee
Yetkin
- Katılım
- 27 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.625
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.181
13 alınacağına 16e alsın. Orta yaşa her türlü yeter.
Vâveylâ
Uzman
S25 FE ile 13'ü karşılaştırmak saçma. S25 FE her türlü daha iyidir. 13 fiyatını hak etmiyor.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.151
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.453
İphone13 modeli 4 yıllık cihaz, eskidi artık.
Bütçe dahilinde S25 FE - A57 düşünülebilir.
Bütçe dahilinde S25 FE - A57 düşünülebilir.