Düştükçe düşüyor.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
Olması gerektiği fiyatlara düşüyor. Güzel.
- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.111
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 2.475
Bu telefon kötü falan mı niye düşüyor sürekli? iPhone 17'yi 70'e bulsa herkes sıraya girer...
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
Bu telefon kötü falan mı niye düşüyor sürekli? iPhone 17'yi 70'e bulsa herkes sıraya girer...
Kötü değil, sadece ilk çıkışı çok pahalıydı. Mesela S25 46 bin şu an artık S26 alınır.
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
Bu fiyatta alınır.
Bilgisayara daha çok ihtiyacım var. Bunun bütçesine bilgisayar mı alsam yoksa bunu mu alsam çok kararsız kaldım.
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
Bilgisayara daha çok ihtiyacım var. Bunun bütçesine bilgisayar mı alsam yoksa bunu mu alsam çok kararsız kaldım.
Telefonu kullanma amacınız günlük kullanımsa a seriside bakabilirsin.
Exynos olmasi 
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
Eh, 2600 o kadar da kötü değil.
Yeni konular
-
-
Keenetic üzerinden Superonline fiber PPPoE şifresi çekilemiyor
- hicsevilmedim
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-