Bütçe
$180

PC Uzmanı

Başarılı
Katılım
13 Kasım 2024
Mesajlar
1.418
Çözümler
3
Beğeniler
545
Merhaba arkadaşlar,

Bu oyunların bu kadar fazla tutacağını düşünmüyordum; fiyat bayağı uçtu, 180 dolara bu sepet değer mi? Bu oyunu kesinlikle çıkar veya bu oyunu mutlaka al dediğiniz oyunlar varsa kesinlikle değerlendireceğim.

Ekran görüntüsü 2026-06-26 105605.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-26 105626.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-26 105650.webp
 
Lies of P'yi kesin alırdım Silent Hill serisini başkasından izlemesi daha keyifli geliyor bana farklı bakış açılarından dolayı, çok açık bırakıyorlar hikayeyi
 
@CanPatrioTic Can hocam sizde bu oyunlar var mı diye bakamadım cuma namazına gitmiştim sizde eğer bu oyunlar varsa bir fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim.
 
@CanPatrioTic Can hocam sizde bu oyunlar var mı diye bakamadım cuma namazına gitmiştim sizde eğer bu oyunlar varsa bir fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim.
  1. Blasphemous oynamadım, onun hakkında fikir belirtemeyeceğim.
  2. A Plague Tale Bundle beni şahsen sarmadı onun yerine film izlemeyi tercih ederim. :D
  3. The Invincible bedava gibi bir şey olmuş zaten oynamanı öneririm orta iyi arası bir deneyim.
  4. Lies of P bir suolslike bir oyun. Bu tarz oyunları pek sevmiyorum ama bu türü seviyorsan akar gider. (Oynanışını beğenmiştim)
  5. Silent Hill 2 güzel bir korku gerilim sunuyor fakat Silent Hill F'yi pek beğenemedim. Aksiyon büyüyü bozmuş. :)
  6. Warhammer 40.000 güzel bir oynanışı var. Özellikle arkadaşınla coop ve Türkçe olması daha zevk almanı sağlıyor. Öneririm.
  7. Echoes of the End oynamadım, maalesef fikrim yok.
  8. Hell is Us idare eder ortalama bir deneyim indirimli fiyatını bence haketmiyor.
  9. Rainworld güzel bir indirimle zaten bedava diyebiliriz :)
  10. MindsEye bitmemiş bir oyun 1 veya 2 $'a düşse bile alınmayacak bir oyun ama merak ediyorum denemek istiyorum dersen alabilirsin ama bitmiş bir oyun deneyimi bekleme, paranı başka oyunlara veya cebine saklayabilirsin.
  11. Lords of the Fallen güzel bir indirime girmiş kesinlikle alınıp oynanır. İkinci oyunu da yolda :)
  12. Replaced kesinlikle oynanış bakımından kötü bir oyun, önermem.
  13. METAL EDEN x RUNNER bir fikrim yok, oynamadım.
  14. Remnant daha önce gördüm fakat oynamadım ama fiyatı bundle olmasına rağmen yüksek geldi. Farklı tür oyun ile yer değiştirilebilir. Tür hoşuna gitmediyse.
  15. Don't Play This, ben pek korkmam ama bedavadan biraz fazla, alınır :)
  16. Still Wakes the Deep ve Beyond Hanwell oyunlarını oynamadım bende istek listeme atayım bari :)

    Benim değerlendirmem bu kadar umarım yardımcı olabilmişimdir. Ayrıca bir kaç oyun öneriyim belki listene eklersin; :)




 
  1. Blasphemous oynamadım, onun hakkında fikir belirtemeyeceğim.
  2. A Plague Tale bundle beni şahsen sarmadı onun yerine film izlemeyi tercih ederim. :D
  3. The ınvincible bedava gibi bir şey olmuş zaten oynamanı öneririm orta iyi arası bir deneyim.
  4. Lies of P bir suolslike bir oyun. Bu tarz oyunları pek sevmiyorum ama bu türü seviyorsan akar gider. (oynanışını beğenmiştim)
  5. Silent Hill 2 güzel bir korku gerilim sunuyor fakat Silent Hill F'yi pek beğenemedim. Aksiyon büyüyü bozmuş. :)
  6. Warhammer 40.000 güzel bir oynanışı var. Özellikle arkadaşınla coop ve Türkçe olması daha zevk almanı sağlıyor. Öneririm.
  7. Echoes of the end oynamadım, maalesef fikrim yok.
  8. Hell is us idare eder ortalama bir deneyim indirimli fiyatını bence hak etmiyor.
  9. Rainworld güzel bir indirimle zaten bedava diyebiliriz :)
  10. Mindseye bitmemiş bir oyun 1 veya 2 $'a düşse bile alınmayacak bir oyun ama merak ediyorum denemek istiyorum dersen alabilirsin ama bitmiş bir oyun deneyimi bekleme, paranı başka oyunlara veya cebine saklayabilirsin.
  11. Lords of the Fallen güzel bir indirime girmiş kesinlikle alınıp oynanır. İkinci oyunu da yolda :)
  12. Replaced kesinlikle oynanış bakımından kötü bir oyun, önermem.
  13. Metal eden X runner bir fikrim yok, oynamadım.
  14. Remnant daha önce gördüm fakat oynamadım ama fiyatı bundle olmasına rağmen yüksek geldi. Farklı tür oyun ile yer değiştirilebilir. Tür hoşuna gitmediyse.
  15. Don't play this, ben pek korkmam ama bedavadan biraz fazla, alınır :)
  16. Still wakes the Deep ve beyond hanwell oyunlarını oynamadım bende istek listeme atayım bari :)

    Benim değerlendirmem bu kadar umarım yardımcı olabilmişimdir. Ayrıca birkaç oyun öneriyim belki listene eklersin; :)






Hepsini ayrı ayrı değerlendirmeniz benim için çok değerli hocam seviliyorsunuz teşekkür ederim gerçekten :) attığınız oyunlara da baktım bende Dead Space var diğerlerini de görmüştüm daha önceden çok sarmamıştı beni ayrıca öneriler için de teşekkür ederim.

Still wakes the Deep ve beyond hanwell oyunlarını oynamadım bende istek listeme atayım bari :)

Hocam aşırı beğeneceğinize eminim Still Wakes the Deep şu ana kadar oynadığım en gerçekçi okyanus oyunu deneyimini yaşatmıştı bana o atmosfer o gerilim bayağı güzeldi çok eğlenmiştim bu arada hesabım bu sizde olmayan oyun varsa bakıp istek listenize atın :)

 
Son düzenleme:
Hepsini ayrı ayrı değerlendirmeniz benim için çok değerli hocam seviliyorsunuz teşekkür ederim gerçekten :) attığınız oyunlara da baktım bende Dead Space var diğerlerini de görmüştüm daha önceden çok sarmamıştı beni ayrıca öneriler için de teşekkür ederim.



Hocam aşırı beğeneceğinize eminim Still Wakes the Deep şu ana kadar oynadığım en gerçekçi okyanus oyunu deneyimini yaşatmıştı bana o atmosfer o gerilim bayağı güzeldi çok eğlenmiştim bu arada hesabım bu sizde olmayan oyun varsa bakıp istek listenize atın :)

Teşekkür ederim istek listenizi takip edeceğim. Still Wakes the Deep'i istek listesine gönderdim. :)