- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.318
- Beğeniler
- 755
Biraz daha açmak ister misin? vasatın üstü derken hangi oyunlar? Nedenleri?
Kelimenin anlamını yanlış biliyorsunuz muhtemelen.
Biraz daha açmak ister misin? vasatın üstü derken hangi oyunlar? Nedenleri?
Ne açıdan? Replaced beğenilmedi mi genel olarak? Alien: Isolation alacağım ya, zamanında çok severek oynadığım. Ancak korkudan her zaman bıraktığım bir oyundu kendisi; hali hazırda 2. oyunu çıkıyor, bitirmek lazım.Dishonored 2, Replaced, Alien Isolation dışında iyi.
Olup olmaması çok önemli değil, Steam hesabıma alıp başarımları bitirmek istiyorum. Linux kullanıyorum bir de.
Replaced beğenilmedi, görsellik dışında çok bir şey sunmadığı yönünde genel yorumlar. Alien Isolation iyi bir oyun ama fiyat olarak çok uygun gelmedi bana. Dishonored 2 de bence çok iyi değil, ilk oyunu oynamadıysanız önce onu oynayabilirsiniz.Ne açıdan? Replaced beğenilmedi mi genel olarak? Alien: Isolation alacağım ya, zamanında çok severek oynadığım. Ancak korkudan her zaman bıraktığım bir oyundu kendisi; hali hazırda 2. oyunu çıkıyor, bitirmek lazım.
Teşekkürler, Alien: Isolation daha fazla indirime girmiyor maalesef. Dishonored serisinin ilk oyununu defalarca kez bitirdim zaten; 2. oyunu oynama şansım olmadı maalesef. Fiyat olarak pahalı değil zaten o kadar.Replaced beğenilmedi, görsellik dışında çok bir şey sunmadığı yönünde genel yorumlar. Alien Isolation iyi bir oyun ama fiyat olarak çok uygun gelmedi bana. Dishonored 2 de bence çok iyi değil, ilk oyunu oynamadıysanız önce onu oynayabilirsiniz.