Steam Sepetim nasıl? Önerileriniz var mı?

Katılım
12 Nisan 2025
Mesajlar
110
Beğeniler
24
Arkadaşlar merhaba.

Görsele eklediğim gibi kendime bir Steam sepeti hazırladım. Sizce sepetim nasıl olmuş, bu oyunlara 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?

Ayrıca tür olarak bu tarz oyunları sevdiğimi göz önünde bulundurarak, listeden "bunu kesinlikle çıkar" dediğiniz veya "bunu da mutlaka sepete eklemelisin" diyeceğiniz tavsiyeleriniz varsa bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 

Dosya Ekleri

  • 1782555724968.webp
    299,4 KB · Görüntüleme: 55
Unravel'a başlamıştım, 15 dakika dayanamadım, neden bilmiyorum ama acayip sıkıcı geldi.
 
Unravel'a başlamıştım, 15 dakika dayanamadım, neden bilmiyorum ama acayip sıkıcı geldi.

Ben Game Pass'den birazını oynadım kötü değildi ama iyide değildi hafif sıkabiliyor ara ara oynayarak bitirmek lazım, huzurlu oyun yani o kadar tür oynuyorum biraz kafa dinlerim aksiyon yok bir şey yok.
 
Watch Dogs 2, Epic Games vermiş zamanında. Eğer aldıysan, onu almaya bilirsin, arşiv yapmıyorsan eğer Steam'de.
 
Modern Warfare 2 (2022) de alınabilir bence. Normalde %50 filan indirime girerdi, bu kez %90 indirimde 6.99 dolar. Geçenlerde de MW1 böyle büyük indirim almıştı. Bir sonraki sefer de MW3'ten bekliyorum %90 indirim.

Oyun her ne kadar vasat bir oyun olarak görülmüş olsa da ben COD'ların silah seslerini, grafiklerini seviyorum. Bu fiyata bence
iyi gider. Alacağım ben de.
 
MW1 var gerek yok bence ne farkı varki?
 
MW1 var gerek yok bence ne farkı varki?
MW1 oynadım, 2'yi oynamadım. Ama evet pek bir farkı yoktur muhtemelen. Ben yine de alacağım seri tamamlansın İndirim oranı yüksek diye yazım ben, düşünürseniz.
 
Yarış oyunları seven birisin, iRacing öneririm. Direksiyon seti varsa ki, Dirt ve Assetto zaten direksiyonsuz pek keyifli olmaz, bunu da yanlarına eklersin. Bence hepsinden de keyifli çünkü aşırı rekabetçi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…