Steam Sepetim nasıl? Önerileriniz var mı?

Yarış oyunları seven birisin, iRacing öneririm. Direksiyon seti varsa ki, Dirt ve assetto zaten direksiyonsuz pek keyifli olmaz, bunu da yanlarına eklersin. Bence hepsinden de keyifli çünkü aşırı rekabetçi.

Aylık sürekli ödeme kötü bir olay da kolla bence zevkli olur asseto ile Dirt 5, olmaz mı?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…