Yarış oyunları seven birisin, iRacing öneririm. Direksiyon seti varsa ki, Dirt ve assetto zaten direksiyonsuz pek keyifli olmaz, bunu da yanlarına eklersin. Bence hepsinden de keyifli çünkü aşırı rekabetçi.

Aylık sürekli ödeme kötü bir olay da kolla bence zevkli olur asseto ile Dirt 5, olmaz mı?