Fahare

Becerikli
Katılım
21 Mart 2026
Mesajlar
243
Makaleler
1
Çözümler
2
Beğeniler
159
Merhaba arkadaşlar, SFP kullanım deneyiminiz nasıl, özellikle TT altyapısındaki Nokia ONT kullanıcıları? Performans durumları, bufferbloat testleriniz ne kadar fark ediyor? Kullandığınız cihazlarla birlikte deneyimlerinizi aktarırsanız güzel olur.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Huawei MA5671a SFP ONT + MikroTik RB5009 ile, TurkNet altyapısında kullanıyorum. Asıl amacım CS2'de ping ve bağlantı kalitesini iyileştirmekti. Zaten iyi ping değerlerine sahiptim ancak TurkNet'in verdiği cihazlarda zaman zaman bufferbloat sorunu yaşıyordum. Bu kurulumdan sonra o sorun ortadan kalktı.

Resmi CS2 sunucularında 24 ms ping gördüğüm oldu, FACEIT'te ise genellikle 30 ms civarında oynuyorum. Bağlantı çok daha stabil hale geldi.