Ömer_Yeter

Üstün
Katılım
1 Nisan 2025
Mesajlar
3.645
Çözümler
8
Beğeniler
2.732
Yer
Trabzon/Şalpazarı
Yani bana nedense öyle geliyor. Mesela CS 2'nin veya Valorant'ın büyük kitleleri var ancak DBD'nin korku temalı online oyunların başında ve hatta tek temsilcisi olmasına rağmen öyle büyük denilebilecek bir kitlesi yok. Sizce durumun asıl nedeni nedir?
 
Yani bana nedense öyle geliyor. Mesela CS 2'nin veya Valorant'ın büyük kitleleri var ancak DBD'nin korku temalı online oyunların başında ve hatta tek temsilcisi olmasına rağmen öyle büyük denilebilecek bir kitlesi yok. Sizce durumun asıl nedeni nedir?
Oyunda matchmaking sistemi değişik olduğundan öyledir. Rankım kül 3, 100 prestij killer geliyor.
 
Oyunda matchmaking sistemi değişik olduğundan öyledir. Rankım kül 3, 100 prestij killer geliyor.
Rankın eşleşmeyle hiç bir alakası ve etkisi yok sadece bloodpoint veriyor sezon sonu. Karşına ve takımına gelecekleri sadece senin mmr'ın belirliyor. İstersen maçta 10 tane loop at sürekli chaseye gir hook trade al ama mmr sadece kapıdan kaçabildiğine bakıyor. Kapıdan kaçarsan mmr'ın artıyor kaçamazsan ne yaparsan yap düşüyor.
 
Tercih meselesi. Korku oyunu oynayacak kitlenin yöneleceği oyun belli; genellikle RE serisi.
Dead by Daylight oynanışı yakala-kovala mantığıyla ilerleyince sönük kalması normal.