Yani bana nedense öyle geliyor. Mesela CS 2'nin veya Valorant'ın büyük kitleleri var ancak DBD'nin korku temalı online oyunların başında ve hatta tek temsilcisi olmasına rağmen öyle büyük denilebilecek bir kitlesi yok. Sizce durumun asıl nedeni nedir?
Oyun türü ile alakalıdır, insanlar stres atmak veya oyun pazarına erişmek için genellikle rekabetçi oyunları tercih ediyor. DBD ise kendine has özgü, kovala-yakala-kaç mantığını tekrarlayan bir oyun. Asıl nedeni bu olmalı.
Yani bana nedense öyle geliyor. Mesela CS 2'nin veya Valorant'ın büyük kitleleri var ancak DBD'nin korku temalı online oyunların başında ve hatta tek temsilcisi olmasına rağmen öyle büyük denilebilecek bir kitlesi yok. Sizce durumun asıl nedeni nedir?
Rankın eşleşmeyle hiç bir alakası ve etkisi yok sadece bloodpoint veriyor sezon sonu. Karşına ve takımına gelecekleri sadece senin mmr'ın belirliyor. İstersen maçta 10 tane loop at sürekli chaseye gir hook trade al ama mmr sadece kapıdan kaçabildiğine bakıyor. Kapıdan kaçarsan mmr'ın artıyor kaçamazsan ne yaparsan yap düşüyor.
Tercih meselesi. Korku oyunu oynayacak kitlenin yöneleceği oyun belli; genellikle RE serisi.
Dead by Daylight oynanışı yakala-kovala mantığıyla ilerleyince sönük kalması normal.