Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.216
Çözümler
9
Beğeniler
3.046
Yer
KKTC | Gazimağusa
Selamlar,

Bir süredir karşıma çıkıyor ve inanılmaz hoşuma gidiyor açıkçası, roleplay yapmayı severim. Yabancı dilim gayet iyi. Toplam 2500-3000 saatim var roleplay yaparak geçirdiğim ancak daha önce hiç Skyrim oynamadım ve genel olarak bilmiyorum.

Aranızda denemiş olanlar var mı?



Keizall'dan bahsediyorum. 600 Oyuncu olan.
 
Son düzenleme:
Ben skyrimi çok seviyorum 1000 saat üstünde oynadım. Bir 1000 saatte modlarken zaman geçirmişimdir. Rpg hiç oynamadım. Basit bir harita modu bile bazen oyunu kırıyor bozuyor, rpg yi stabil şekilde yapabileceklerine nedense hiç inanasım gelmedi.

Ama bu konuyu görünce merak ettim bir bakacağım.