Spartan
Başarılı
- Katılım
- 9 Ocak 2025
- Mesajlar
- 1.919
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 1.133
Düz Kırmızı 3395 ama Crimson Lion 3950.
Evet hem 3950 desenli hem Waizwol QC olarak iyi bilinen bir firma Hem shape olarak bi önceki farene çok yakın.
Düz Kırmızı 3395 ama Crimson Lion 3950.
Evet hem 3950 desenli hem Waizwol QC olarak iyi bilinen bir firma Hem shape olarak bi önceki farene çok yakın.
Evet hem 3950 desenli hem Waizwol QC olarak iyi bilinen bir firma Hem shape olarak bir önceki farene çok yakın.
Vallahi bilemedim hocam, cok cok pahali geldi. Cunku kontrolcusunden sensorune birebir ayni donanima sahip fareler daha ucuz şu anda.
Hocam superlight'i elime alma şansım oldu arkadaş kullanıyordu ben cok sevemedim o fiyatta razer almak daha mantıkli bence ayrica waizowl'un hangi modeli 3950 ve hangi mouse claw için daha iyi olur? Hocam o kadar kararsızım ki para olsa ikisinide alacağım ama sanırım ben pulsardan yana kullanacagim hakkimi![]()
ATK Blazing Sky F1 Wireless Mouse
Mevcut stoklarımız içerisinde gerçekleştirilecek her satın alım için ücretsiz 8K dongle kampanyası devam etmektedir. İlk 1000 adet ürün için özel olarak başlatılan hediye 8K dongle kampanya kotası 3000'e yükseltilmiştir. Kampanya sona erdiğinde ürün sayfası güncellenecektir. Mouse ürünlerinde...wraithesports.com
Daha ucuz bişi bakıyosan ATK F1 Pro olur.
Ben Sora V2 sordun diye o bütçede önerdim. Scyrox ne kadar F/P olarak iyi bir fare olsada falan kalite sorununa denk gelme ihtimalin Waizwol olana kıyasla vs daha fazla o yüzden 4500TL bütçeye çıkabiliyorsan Waizowl daha mantıklı.
Tam eline uyarmı bilmem ama ATK A9 Ultra var yeni çıktı oda çok iyi fare.
Birebir Superlight Klonu.
Waizowl Crimson Lion ve Düz siyah modelleri 3950 içeriyor. Zaten yanlarında 8000hz alıcı otomatik geliyor oradan anlayabilirsin. Onun dışında Pulsar Crazylight iyi bir seçenek ama ben alacak olsam Waizowl alırdım.Hocam superlight'i elime alma şansım oldu arkadaş kullanıyordu ben cok sevemedim o fiyatta razer almak daha mantıkli bence ayrica waizowl'un hangi modeli 3950 ve hangi mouse claw için daha iyi olur? Hocam o kadar kararsızım ki para olsa ikisinide alacağım ama sanırım ben pulsardan yana kullanacagim hakkimi
Çoğu oyun 8K Hz desteklemiyor. Sisteme elbette yük bindiriyor. Ama oyunun da desteklemesi gerekiyor. Ayrıca 8K Hz için fare şu sistem gereksinimlerini istiyor. Yani 240 Hz monitörünüz yoksa 8K Hz biraz pazarlama taktiği olarak kalıyor.Hocam V6 versiyonu var bende, sensorleri falan bataryalari birebir ayni o yuzden yorum yapabilirim diye dusunuyorum.
Sarji inanilmaz hizli bitiyor, 2000Hz de kullanıyorum ona ragmen gunluk sarja takiyorum ve alali 1 hafta oldu. Bunu bilerek alin, şarj konusunda problem olmayacaksa alinabilir.
Ha tabii 10 dakikada %30 şarj oluyor inanilmaz hizli sarji ona bir şey diyemem ama gunluk takmak insani rahatsiz ediyor.
Ha bir de bilgisayarinizda gercekten guclu bir islemci yoksa 8000Hz veya 4000Hz de kullanmayin. Bende R9 7900 var ona ragmen 4000Hz'e alinca LoL ve Valorant da hizli mouse hareketlerinde ciddi derecede FPS dususleri oluyor. LoL'de sabit 240FPS oynarken hizli oynatinca 50-60FPS'ye dusuyor.
Zaten olay teknikte değil. Tamam teknik detaylar aynı olabilir ama fare pahalandıkça eldeki hissiyat + malzeme kalitesi + batarya ve sensör optimizasyonu gibi şeyler de iyileşiyor. Seni sora V2 seviyesi bütçeye çıkarmak zorlamayacaksa dediğim fareyi alınabilir yoksa Scyrox'da o bütçe için iyi fare.Çoğu oyun 8K Hz desteklemiyor. Sisteme elbette yük bindiriyor. Ama oyunun da desteklemesi gerekiyor. Ayrıca 8K Hz için fare şu sistem gereksinimlerini istiyor. Yani 240 Hz monitörünüz yoksa 8K Hz biraz pazarlama taktiği olarak kalıyor.
Eki Görüntüle 151346
En fazla 4K Hz FPS oyunlarında denenebilir. Daha üstü bence halen gereksiz. Ayrıca bir arkadaş sizin gibi LoL'de FPS sorunu yaşıyordu. LoL eski bir oyun olduğundan 1K Hz üstünde mouse kullanımından dolayı arkadaşda düşük FPS veriyordu. Kısaca LoL oynarken fare Hz 1000 civarında tutun. Benzer sorunu mesela 2000-2005 arası çıkan eski bir FPS oyununda yaşamıştım. Fare Hz 125 civarına çekince oyundaki fare takılması çözülmüştü. Yani DX9 ile çalışan LoL gibi bir oyunda 1K Hz üstü kullanmak hata, farenin veya sisteminizin suçu değil.
Ayrıca Hz ve rekabetçi modunu açmak şarjın daha hızlı tüketilmesini sağlıyor. Kısaca bir tane profili FPS oyunları için ayarlayıp, günlük kullanımda 1000 Hz kullanmak daha mantıklı olacaktır. Böyle kullanınca fare rahat 5-6 gün kullanılıyor.
Scyrox S-center
www.scyrox.net
Eki Görüntüle 151345
Gamepad ile oyun oynarken veya bilgisayar kapattıktan sonra kasaya veya kulaklık standının usb girişine takıp dolduruyorum. Açıkcası günde yüksek Hz'lerde uzun süreler rekabetçi oyun oynamıyorsanız(gençseniz bile önermem bir yerden sonra istemsizce odağınız kayar), şarjının bitmesi çok zor. Yukarıda da bahsettiğim gibi profilleri ayarlayıp, genel kullanımda 1000 Hz olan profile geçebilirsiniz. Ben çoğu zaman rekabetçi oyun oynamadığımdan 1000 Hz kullanımda kalıyor.
Ben arkadaşın yorumuna odaklanmıştım. Daha iyi öneri varsa alınabilir. Açıkcası bu Hz veya farelerde olan rekabetçi modunu hangisinde kullanırsa kullansın, hafif bir mouse istiyorsa pil ömrü benzer olacaktır.Zaten olay teknikte değil. Tamam teknik detaylar aynı olabilir ama fare pahalandıkça eldeki hissiyat + malzeme kalitesi + batarya ve sensör optimizasyonu gibi şeyler de iyileşiyor. Seni sora V2 seviyesi bütçeye çıkarmak zorlamayacaksa dediğim fareyi alınabilir yoksa Scyrox'da o bütçe için iyi fare.
Ben arkadaşın yorumuna odaklanmıştım. Daha iyi öneri varsa alınabilir. Açıkcası bu Hz veya farelerde olan rekabetçi modunu hangisinde kullanırsa kullansın, hafif bir mouse istiyorsa pil ömrü benzer olacaktır.
Çoğu oyun 8K Hz desteklemiyor. Sisteme elbette yük bindiriyor. Ama oyunun da desteklemesi gerekiyor. Ayrıca 8K Hz için fare şu sistem gereksinimlerini istiyor. Yani 240 Hz monitörünüz yoksa 8K Hz biraz pazarlama taktiği olarak kalıyor.
Eki Görüntüle 151346
En fazla 4K Hz FPS oyunlarında denenebilir. Daha üstü bence halen gereksiz. Ayrıca bir arkadaş sizin gibi LoL'de FPS sorunu yaşıyordu. LoL eski bir oyun olduğundan 1K Hz üstünde mouse kullanımından dolayı arkadaşta düşük FPS veriyordu. Kısaca LoL oynarken fare Hz 1000 civarında tutun. Benzer sorunu mesela 2000-2005 arası çıkan eski bir FPS oyununda yaşamıştım. Fare Hz 125 civarına çekince oyundaki fare takılması çözülmüştü. Yani DX9 ile çalışan LoL gibi bir oyunda 1K Hz üstü kullanmak hata, farenin veya sisteminizin suçu değil.
Ayrıca Hz ve rekabetçi modunu açmak şarjın daha hızlı tüketilmesini sağlıyor. Kısaca bir tane profili FPS oyunları için ayarlayıp, günlük kullanımda 1000 Hz kullanmak daha mantıklı olacaktır. Böyle kullanınca fare rahat 5-6 gün kullanılıyor.
Scyrox S-center
www.scyrox.net
Eki Görüntüle 151345
Gamepad ile oyun oynarken veya bilgisayar kapattıktan sonra kasaya veya kulaklık standının USB girişine takıp dolduruyorum. Açıkçası günde yüksek Hz'lerde uzun süreler rekabetçi oyun oynamıyorsanız(gençseniz bile önermem bir yerden sonra istemsizce odağınız kayar), şarjının bitmesi çok zor. Yukarıda da bahsettiğim gibi profilleri ayarlayıp, genel kullanımda 1000 Hz olan profile geçebilirsiniz. Ben çoğu zaman rekabetçi oyun oynamadığımdan 1000 Hz kullanımda kalıyor.
@Sataandagi Scyrox alacaksanız ben kesinlikle skatez öneririm. Swarcow dediği kadar var skatezleri güzel değil. Ben X-Ray Pad dot skatezlerini almıştım. Ama stokları galiba yine bitmiş. Denk getirirseniz bu skatezlerden alın. Bekleyemem diyorsanız diğer markaların dot skatezlerinden alınabilir. Ben üst ve alt kısmına üçer tane ekledim. Gayet güzel kayıyor.
![]()
X-Raypad Obsidian Mouse Skates
Malzeme: 0.8 mm, sert PTFE Universal Dot modelinde 40 adet dot skatez, Universal Donut modelinde 32 adet donut skatez, Modellere özel kesim paketler 2 set içermektedir. *Ninjutso Sora / Sora V2 modelinde 1 set Sora 4K, 1 set Sora V2 için skates içerirken Ninjutso Sora / Sora V2 (Universal)...wraithesports.com