Sora V2 vs Scyrox V8

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sataandagi
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 757
Evet hem 3950 desenli hem Waizwol QC olarak iyi bilinen bir firma Hem shape olarak bir önceki farene çok yakın.

Vallahi bilemedim hocam, cok cok pahali geldi. Cunku kontrolcusunden sensorune birebir ayni donanima sahip fareler daha ucuz şu anda.
 
Vallahi bilemedim hocam, cok cok pahali geldi. Cunku kontrolcusunden sensorune birebir ayni donanima sahip fareler daha ucuz şu anda.

Daha ucuz bişi bakıyosan ATK F1 Pro olur.

Ben Sora V2 sordun diye o bütçede önerdim. Scyrox ne kadar F/P olarak iyi bir fare olsada falan kalite sorununa denk gelme ihtimalin Waizwol olana kıyasla vs daha fazla o yüzden 4500TL bütçeye çıkabiliyorsan Waizowl daha mantıklı.

Tam eline uyarmı bilmem ama ATK A9 Ultra var yeni çıktı oda çok iyi fare.

Birebir Superlight Klonu.
 
Hocam superlight'i elime alma şansım oldu arkadaş kullanıyordu ben cok sevemedim o fiyatta razer almak daha mantıkli bence ayrica waizowl'un hangi modeli 3950 ve hangi mouse claw için daha iyi olur? Hocam o kadar kararsızım ki para olsa ikisinide alacağım ama sanırım ben pulsardan yana kullanacagim hakkimi
 
Waizowl Crimson Lion ve Düz siyah modelleri 3950 içeriyor. Zaten yanlarında 8000hz alıcı otomatik geliyor oradan anlayabilirsin. Onun dışında Pulsar Crazylight iyi bir seçenek ama ben alacak olsam Waizowl alırdım.
 
Çoğu oyun 8K Hz desteklemiyor. Sisteme elbette yük bindiriyor. Ama oyunun da desteklemesi gerekiyor. Ayrıca 8K Hz için fare şu sistem gereksinimlerini istiyor. Yani 240 Hz monitörünüz yoksa 8K Hz biraz pazarlama taktiği olarak kalıyor.



En fazla 4K Hz FPS oyunlarında denenebilir. Daha üstü bence halen gereksiz. Ayrıca bir arkadaş sizin gibi LoL'de FPS sorunu yaşıyordu. LoL eski bir oyun olduğundan 1K Hz üstünde mouse kullanımından dolayı arkadaşda düşük FPS veriyordu. Kısaca LoL oynarken fare Hz 1000 civarında tutun. Benzer sorunu mesela 2000-2005 arası çıkan eski bir FPS oyununda yaşamıştım. Fare Hz 125 civarına çekince oyundaki fare takılması çözülmüştü. Yani DX9 ile çalışan LoL gibi bir oyunda 1K Hz üstü kullanmak hata, farenin veya sisteminizin suçu değil.

Ayrıca Hz ve rekabetçi modunu açmak şarjın daha hızlı tüketilmesini sağlıyor. Kısaca bir tane profili FPS oyunları için ayarlayıp, günlük kullanımda 1000 Hz kullanmak daha mantıklı olacaktır. Böyle kullanınca fare rahat 5-6 gün kullanılıyor.



Gamepad ile oyun oynarken veya bilgisayar kapattıktan sonra kasaya veya kulaklık standının usb girişine takıp dolduruyorum. Açıkcası günde yüksek Hz'lerde uzun süreler rekabetçi oyun oynamıyorsanız(gençseniz bile önermem bir yerden sonra istemsizce odağınız kayar), şarjının bitmesi çok zor. Yukarıda da bahsettiğim gibi profilleri ayarlayıp, genel kullanımda 1000 Hz olan profile geçebilirsiniz. Ben çoğu zaman rekabetçi oyun oynamadığımdan 1000 Hz kullanımda kalıyor.

@Sataandagi Scyrox alacaksanız ben kesinlikle skatez öneririm. Swarcow dediği kadar var skatezleri güzel değil. Ben X-Ray Pad dot skatezlerini almıştım. Ama stokları galiba yine bitmiş. Denk getirirseniz bu skatezlerden alın. Bekleyemem diyorsanız diğer markaların dot skatezlerinden alınabilir. Ben üst ve alt kısmına üçer tane ekledim. Gayet güzel kayıyor.
 
Son düzenleme:
Zaten olay teknikte değil. Tamam teknik detaylar aynı olabilir ama fare pahalandıkça eldeki hissiyat + malzeme kalitesi + batarya ve sensör optimizasyonu gibi şeyler de iyileşiyor. Seni sora V2 seviyesi bütçeye çıkarmak zorlamayacaksa dediğim fareyi alınabilir yoksa Scyrox'da o bütçe için iyi fare.
 
Ben arkadaşın yorumuna odaklanmıştım. Daha iyi öneri varsa alınabilir. Açıkcası bu Hz veya farelerde olan rekabetçi modunu hangisinde kullanırsa kullansın, hafif bir mouse istiyorsa pil ömrü benzer olacaktır.
 
Ben o yüzden 50-70 gram arası fareler ile takılıyorum genelde. Dönüşümde 3-4 fare kullansam bile sürekli birini şarja takmak psikolojik olarak yoruyor insanı.
 

Hocam islemcim R9 7900, oyle basit bir islemci de degil ama 4KHz de bile cok fena FPS dususu yiyorum LoL tarzi MOBA oyunlarinda. Monitörüm 240Hz ama ne yalan soyleyeyim 2000Hz'den 8000Hz'e kadar hiçbir Hz de o kadar farklilik hissetmiyorum dediginiz gibi pazarlama taktigi.

Dediginizi yapip bir 1000Hz de deneyecegim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…