zelsy1903
Becerikli
6 da kalkıyorum ve bos bos geziyorum kasabalılar genelde 9 da baslıyor gezmeye. Gec uyanmanın yolu var mıı?
Modlar dışında yok. O sürede tohumları sulamak, hayvanları beslemek gibi rutinleri yapman gerekiyor.6 da kalkıyorum ve bos bos geziyorum kasabalılar genelde 9 da baslıyor gezmeye. Gec uyanmanın yolu var mıı?
Modlar dışında yok. O sürede tohumları sulamak, hayvanları beslemek gibi rutinleri yapman gerekiyor.
Aslında birkaç ekin sulasanız zaman çok hızlı geçiyor, erkenden madene gitmek de iyi fikir. Yeni mi başladınız?
Balıkçılık yapabilirsiniz, madene inebilirsiniz veya evinizi düzenleyebilirsiniz. Televizyondaki programları izleyebilirsiniz (O gün şansınızın ne yönde olacağını öğrenebilir, yemek tarifleri öğrenebilirsiniz.)
Biliyordum hocam burada penny ile sevgiliyim keske evimde dursa evlilik yapmak cok zor.Balıkçılık yapabilirsiniz, madene inebilirsiniz veya evinizi düzenleyebilirsiniz. Televizyondaki programları izleyebilirsiniz (O gün şansınızın ne yönde olacağını öğrenebilir, yemek tarifleri öğrenebilirsiniz.)
Evlenince duracak.Biliyordum hocam burada penny ile sevgiliyim keske evimde dursa evlilik yapmak cok zor.
Biliyorum ama zor evlilik