Merhaba, tam 5 aydır SteelSeries Nova Pro Wireless kullanıyorum. Geçenlerde sonar yazılımında bazı problemler yaşıyordum, bu yüzden silip tekrar yükledim. Ondan sonraki ilk gün ses, aynı şekilde kulaklığa DAC üzerinden iletiliyordu ama ertesi gün Sonar'da ses komple gitti. Windows'ta ses çalıyor ve iletiliyor olarak gözüküyor ama Sonar'ın ses kısmında herhangi bir kıpırtı olmuyor. Kulaklık çalışıyor, DAC'a bağlanıyor; yani herhangi bir fiziki problem yok. Kulaklığı kapatınca ses notebook hoparlöründen sorunsuz bir şekilde geliyor.
Uygulamayı silip bilgisayarı yeniden başlatarak tekrar kurmayı ve Aygıt Yöneticisi'nden sürücüleri tek tek silmeyi içeren bir sürü şey denedim. SteelSeries ile de iletişime geçtim; onların anlattığı çözümleri denedim ama işe yaramadı.
Türkiye'de resmî olarak bulunmadıkları için daha fazla yardım edemeyeceklerini söyleyip beni distribütöre yönlendirdiler. DAC'ı PS5'e takıp orada denedim, sorunsuz bir şekilde ses geliyordu; ancak bilgisayarda yazılım kilitlenmesinden dolayı ses alamıyorum. Aynı problemi yaşayan ya da çözümünü bilenler yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
Uygulamayı silip bilgisayarı yeniden başlatarak tekrar kurmayı ve Aygıt Yöneticisi'nden sürücüleri tek tek silmeyi içeren bir sürü şey denedim. SteelSeries ile de iletişime geçtim; onların anlattığı çözümleri denedim ama işe yaramadı.
Türkiye'de resmî olarak bulunmadıkları için daha fazla yardım edemeyeceklerini söyleyip beni distribütöre yönlendirdiler. DAC'ı PS5'e takıp orada denedim, sorunsuz bir şekilde ses geliyordu; ancak bilgisayarda yazılım kilitlenmesinden dolayı ses alamıyorum. Aynı problemi yaşayan ya da çözümünü bilenler yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.