Steroid iğne nedir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ggbye
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 255
  • Etiketler Etiketler
    nedir

ggbye

Başarılı
Katılım
14 Mart 2025
Mesajlar
3.046
Makaleler
1
Çözümler
4
Beğeniler
1.386
Yer
Bursa
6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
 
Steroid kullanınca balon gibi şiştin, bırakınca da havan söndü. Asla kullanmanı önermiyorum. Tamamen kendini kandırmak gibi bir şey bu.
 

Eğer canınızı riske atmayı düşünmüyorsanız denemeyin bile.
 
Steroid kullanınca balon gibi şiştin, bırakınca da havan söndü. Asla kullanmanı önermiyorum. Tamamen kendini kandırmak gibi bir şey bu.

Çevrenizde gözlemlediğiniz kişiler oldu mı?
 
Doktor gözetiminde kullanılması lazım, vücudun tam taraması vs. yapıldıktan sonra doz kullanımı belirlenir. Kullanılabilir ama dediğim gibi doktor gözetimi harici kesinlikle kullanılmamalı.
 
Çevrenizde gözlemlediğiniz kişiler oldu mı?
Evet, steroidi bırakınca balon gibi söndü. Kaslı sportmen adam bir anda normal birine dönüştü. Zararlarını söylemiyorum bile.
 
Evet, steroidi bırakınca balon gibi söndü. Kaslı sportmen adam bir anda normal birine dönüştü. Zararlarını söylemiyorum bile.
Yani anladığım kadarıyla sürekli kullanmak gerekli. Bırakınca herşey gidiyor ve hastalık bırakıyor doğru mu?
 
Yani anladığım kadarıyla sürekli kullanmak gerekli. Bırakınca herşey gidiyor ve hastalık bırakıyor doğru mu?
Bırakınca değil, iki türlü de. Bu yüzden doktor gözetimi harici kullanılmamalı.

Kullanırken görülebilen zararlar:
  • Tansiyon yükselmesi.
  • Kolesterolün bozulması, kalp ve damar hastalığı riskinin artması.
  • Karaciğer üzerinde yük (özellikle ağızdan alınan bazı steroidlerde).
  • Akne, saç dökülmesi, cilt yağlanması.
  • Sinirlilik, öfke artışı, duygu durum değişiklikleri.
  • Erkeklerde testislerin küçülmesi, sperm üretiminin azalması ve doğal testosteron üretiminin baskılanması.

Bıraktıktan sonra görülebilen zararlar:
  • Doğal testosteronun bir süre düşük kalması.
  • Halsizlik, kas kaybı, güç düşüşü.
  • Cinsel istekte azalma ve ereksiyon sorunları.
  • Depresif hissetme veya motivasyon kaybı.
  • Bazı kişilerde hormonların normale dönmesi aylar sürebilir; nadiren tam düzelmeyebilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…