6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.340
- Beğeniler
- 766
6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsurlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
Eğer canınızı riske atmayı düşünmüyorsanız denemeyin bile.
ggbye
Başarılı
Steroid kullanınca balon gibi şiştin, bırakınca da havan söndü. Asla kullanmanı önermiyorum. Tamamen kendini kandırmak gibi bir şey bu.
Çevrenizde gözlemlediğiniz kişiler oldu mı?
Kuşun ötmez ilerde.
Doktor gözetiminde kullanılması lazım, vücudun tam taraması vs. yapıldıktan sonra doz kullanımı belirlenir. Kullanılabilir ama dediğim gibi doktor gözetimi harici kesinlikle kullanılmamalı.6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
klaizee
Yetkin
- Katılım
- 9 Ocak 2024
- Mesajlar
- 379
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 192
Evet, steroidi bırakınca balon gibi söndü. Kaslı sportmen adam bir anda normal birine dönüştü. Zararlarını söylemiyorum bile.
ggbye
Başarılı
Yani anladığım kadarıyla sürekli kullanmak gerekli. Bırakınca herşey gidiyor ve hastalık bırakıyor doğru mu?Evet, steroidi bırakınca balon gibi söndü. Kaslı sportmen adam bir anda normal birine dönüştü. Zararlarını söylemiyorum bile.
klaizee
Yetkin
- Katılım
- 9 Ocak 2024
- Mesajlar
- 379
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 192
Bırakınca değil, iki türlü de. Bu yüzden doktor gözetimi harici kullanılmamalı.Yani anladığım kadarıyla sürekli kullanmak gerekli. Bırakınca herşey gidiyor ve hastalık bırakıyor doğru mu?
Kullanırken görülebilen zararlar:
- Tansiyon yükselmesi.
- Kolesterolün bozulması, kalp ve damar hastalığı riskinin artması.
- Karaciğer üzerinde yük (özellikle ağızdan alınan bazı steroidlerde).
- Akne, saç dökülmesi, cilt yağlanması.
- Sinirlilik, öfke artışı, duygu durum değişiklikleri.
- Erkeklerde testislerin küçülmesi, sperm üretiminin azalması ve doğal testosteron üretiminin baskılanması.
Bıraktıktan sonra görülebilen zararlar:
- Doğal testosteronun bir süre düşük kalması.
- Halsizlik, kas kaybı, güç düşüşü.
- Cinsel istekte azalma ve ereksiyon sorunları.
- Depresif hissetme veya motivasyon kaybı.
- Bazı kişilerde hormonların normale dönmesi aylar sürebilir; nadiren tam düzelmeyebilir.
Benzer konular
- Mesaj
- 4
- Görüntüleme
- 218
- Mesaj
- 0
- Görüntüleme
- 142