Şu ana kadar yaptığım tüm cosplayler

Ahahahahaha sesli güldüm ilk fotoda elinize saglık.
 
Hepsi iyi ama ilk baştakini beğendim çok emek verilmiş belli ki

Bloons TD oyunlarını eskiden oynardım kafa dağıtmak için iyiydi. Şu an sadece Bloons Monkey City PC'nin bir köşesinde hâlâ duruyor sanırım en son 1-2 sene önce oynamışımdır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…