Ethem Efe Üstün Katılım 11 Nisan 2024 Mesajlar 5.131 Çözümler 9 Beğeniler 3.003 Yer KKTC | Gazimağusa Bugün 14:21 #11 LeoTheLinuxEnthusiast6610 dedi: Ağır bir Bloons TD 6 fanıyım, bu yüzden en sevdiğimi atacağım. Master builder (mühendis maymun paragon) Eki Görüntüle 259269 Anti bloon. Eki Görüntüle 259270 True Sun God. Eki Görüntüle 259272 Bu kez de Hollow Knight'tan Hornet. Eki Görüntüle 259273 Genişletmek için tıkla... Güzel bu arada, eline sağlık.
LeoTheLinuxEnthusiast6610 dedi: Ağır bir Bloons TD 6 fanıyım, bu yüzden en sevdiğimi atacağım. Master builder (mühendis maymun paragon) Eki Görüntüle 259269 Anti bloon. Eki Görüntüle 259270 True Sun God. Eki Görüntüle 259272 Bu kez de Hollow Knight'tan Hornet. Eki Görüntüle 259273 Genişletmek için tıkla... Güzel bu arada, eline sağlık.
mr.esat Üstün Katılım 22 Aralık 2023 Mesajlar 4.488 Çözümler 12 Beğeniler 5.572 Bugün 14:23 #12 Ahahahahaha sesli güldüm ilk fotoda elinize saglık.
KS KS LeoTheLinuxEnthusiast6610 Uzman Katılım 13 Aralık 2024 Mesajlar 633 Çözümler 2 Beğeniler 803 Bugün 14:23 #13 23783 dedi: Kötü amaçla değil bence. Genişletmek için tıkla... Hocam o emojiyi ben dalga geçilmelik konuların altında gördüğüm için aşağılama olarak algıladım.
23783 dedi: Kötü amaçla değil bence. Genişletmek için tıkla... Hocam o emojiyi ben dalga geçilmelik konuların altında gördüğüm için aşağılama olarak algıladım.
23783 Başarılı DPI Efendisi Mekanik Usta Katılım 6 Temmuz 2025 Mesajlar 6.804 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 6.243 Bugün 14:24 #14 LeoTheLinuxEnthusiast6610 dedi: Hocam o emojiyi ben dalga geçilmelik konuların altında gördüğüm için aşağılama olarak algıladım. Genişletmek için tıkla... Bilmiyorum o anlamda atanların ayıbı. Eline sağlık tekrardan.
LeoTheLinuxEnthusiast6610 dedi: Hocam o emojiyi ben dalga geçilmelik konuların altında gördüğüm için aşağılama olarak algıladım. Genişletmek için tıkla... Bilmiyorum o anlamda atanların ayıbı. Eline sağlık tekrardan.
KS KS LeoTheLinuxEnthusiast6610 Uzman Katılım 13 Aralık 2024 Mesajlar 633 Çözümler 2 Beğeniler 803 Bugün 14:33 #16 xunqui dedi: Genişletmek için tıkla... Bodrumda resepsiyon olarak çalışıyorum. Soruyu başkasına yönelt
xunqui dedi: Genişletmek için tıkla... Bodrumda resepsiyon olarak çalışıyorum. Soruyu başkasına yönelt
Winner Üstün Profesör Katılım 12 Mart 2024 Mesajlar 3.358 Çözümler 2 Beğeniler 1.466 Bugün 14:34 #17 Erkekler cosplay falan yapmasın ya.
KS KS LeoTheLinuxEnthusiast6610 Uzman Katılım 13 Aralık 2024 Mesajlar 633 Çözümler 2 Beğeniler 803 Bugün 14:42 #18 Winner dedi: Erkekler cosplay falan yapmasın ya. Genişletmek için tıkla...
brcwn Becerikli Katılım 22 Eylül 2025 Mesajlar 33 Çözümler 1 Beğeniler 34 Yer İstanbul Bugün 14:46 #19 Elinize sağlık harikalar.
Pixel TB Uzman Katılım 15 Ağustos 2024 Mesajlar 183 Çözümler 1 Beğeniler 159 Bugün 14:57 #20 Hepsi iyi ama ilk baştakini beğendim çok emek verilmiş belli ki Bloons TD oyunlarını eskiden oynardım kafa dağıtmak için iyiydi. Şu an sadece Bloons Monkey City PC'nin bir köşesinde hâlâ duruyor sanırım en son 1-2 sene önce oynamışımdır.
Hepsi iyi ama ilk baştakini beğendim çok emek verilmiş belli ki Bloons TD oyunlarını eskiden oynardım kafa dağıtmak için iyiydi. Şu an sadece Bloons Monkey City PC'nin bir köşesinde hâlâ duruyor sanırım en son 1-2 sene önce oynamışımdır.