Hepsi iyi ama ilk baştakini beğendim çok emek verilmiş belli ki 🙂

Bloons TD oyunlarını eskiden oynardım kafa dağıtmak için iyiydi. Şu an sadece Bloons Monkey City PC'nin bir köşesinde hâlâ duruyor sanırım en son 1-2 sene önce oynamışımdır.
Bloons TD5in flash sürümünde 500 saatim falan vardı. Bloons TD6nın Steam sürümünde 120 saatim var.