Astronotarda

Üstün
Katılım
28 Ocak 2024
Mesajlar
3.009
Çözümler
22
Beğeniler
2.581
Yer
New Eridu
Herkese iyi sosyaller.

Binamıza yeni fiber altyapı çekildi. Mevcutta Türk Telekom müşterisi olmamıza rağmen, bize fiber altyapının 1 yıldan önce aktif edilmeyeceği tarzında bir şey söylendi. Dün ise binaya Turkcell Superonline'dan bir görevli geldi ve bize çok uygun, 700 TL'lik bir paket sundu (100 Mbps Fiber + TV+ Uydu, modem dahil). Biz de bu teklifi kabul ettik.

Öğrenmek istediğim birkaç detay var: Bu geçiş süreci tam olarak nasıl işler? Tahminen kaç gün içerisinde interneti bağlamaya gelirler? Ayrıca Superonline'ın fiber abonelere verdiği modemler düzgün ve kaliteli mi? Şimdiden teşekkürler.
 
Herkese iyi sosyaller.

Binamıza yeni fiber altyapı çekildi. Mevcutta Türk Telekom müşterisi olmamıza rağmen, bize fiber altyapının 1 yıldan önce aktif edilmeyeceği tarzında bir şey söylendi. Dün ise binaya Turkcell Superonline'dan bir görevli geldi ve bize çok uygun, 700 TL'lik bir paket sundu (100 Mbps fiber + TV+ uydu, modem dahil). Biz de bu teklifi kabul ettik.

Öğrenmek istediğim birkaç detay var: Bu geçiş süreci tam olarak nasıl işler? Tahminen kaç gün içerisinde interneti bağlamaya gelirler? Ayrıca Superonline'ın fiber abonelere verdiği modemler düzgün ve kaliteli mi? Şimdiden teşekkürler.

Bize de yeni geldi fiber. 1000 Mbps 800 TL aylık kampanyasına başvurduk yarın gelecekler. Eğer uygunsa 100 TL fazla verin 1 gigbaite bakın benim gibi.
 
Herkese iyi sosyaller.

Binamıza yeni fiber altyapı çekildi. Mevcutta Türk Telekom müşterisi olmamıza rağmen, bize fiber altyapının 1 yıldan önce aktif edilmeyeceği tarzında bir şey söylendi. Dün ise binaya Turkcell Superonline'dan bir görevli geldi ve bize çok uygun, 700 TL'lik bir paket sundu (100 Mbps Fiber + TV+ Uydu, modem dahil). Biz de bu teklifi kabul ettik.

Öğrenmek istediğim birkaç detay var: Bu geçiş süreci tam olarak nasıl işler? Tahminen kaç gün içerisinde interneti bağlamaya gelirler? Ayrıca Superonline'ın fiber abonelere verdiği modemler düzgün ve kaliteli mi? Şimdiden teşekkürler.
Bize de yeni geldi fiber. 1000 Mbps 800 TL aylık kampanyasına başvurduk yarın gelecekler. Eğer uygunsa 100 TL fazla verin 1 gigbaite bakın benim gibi.
Bize de TT altyapısı döşendi fakat Superonline'da tüm kampanyaları kullanamıyormuşuz, bizde 1000mbps 800TL kampanyasını düşünüyorduk. Superonline altyapısı için herhangi bir başvuru yaptınız mı yoksa kendileri bir gün gelip bağlamaya mı başladı ?
 
Bize de yeni geldi fiber. 1000 Mbps 800 TL aylık kampanyasına başvurduk yarın gelecekler. Eğer uygunsa 100 TL fazla verin 1 gigbaite bakın benim gibi.
Aynı teklifi biz de aldık, ama 1000 Mbps kimse kullanmaz evde. Evde en çok internet kullanan benim, ailem zaten genelde çalışıyor. Eve gelince de Netflix'e falan giriyorlar. Tv+ üyeliğimiz bitmişti, tekrar böyle bir fırsat gerince bunu alalım dedik.

Bize de TT altyapısı döşendi fakat Superonline'da tüm kampanyaları kullanamıyormuşuz, bizde 1000mbps 800TL kampanyasını düşünüyorduk. Superonline altyapısı için herhangi bir başvuru yaptınız mı yoksa kendileri bir gün gelip bağlamaya mı başladı ?
Bizim mahalleye geleceği yıllık planda vardı, biz herhangi bir şey söylemedik. Ama hızlanması için Telekom'u aramıştım, çok yavaşlardı çünkü. Superonline kutuyu koyup kablo işlerini bitirdiğinde Telekom daha yeni geliyordu.
 
Bizim mahalleye geleceği yıllık planda vardı, biz herhangi bir şey söylemedik. Ama hızlanması için Telekom'u aramıştım, çok yavaşlardı çünkü. Superonline kutuyu koyup kablo işlerini bitirdiğinde Telekom daha yeni geliyordu.
Bu yıllık plana nereden ulaşabilirim ? herhangi bir yerde paylaşılıyor mu ? Şubeye gidip sorsam bilgi verirler mi ?

2 ay sonra taahhüt bitiyor, Superonline altyapısı için başvursam bile biraz imkansız gibi sanırım 2 ayda superonline altyapısının gelmesi.
 
Sizi arayıp bilgi veriyorlar veya siz arayıp fiber altyapı bu yıl bağlanacak mı diye mahalle adı vererek sorabiliyorsunuz.
Bireysel müşteri hattından mı soruluyor ? yoksa başka bir numara mı var ? aradığım zaman operatörde hep mevcut abonelik veya yeni abonelikle ilgili şeyler geçiyor
 
Bireysel müşteri hattından mı soruluyor ? yoksa başka bir numara mı var ? aradığım zaman operatörde hep mevcut abonelik veya yeni abonelikle ilgili şeyler geçiyor
Başka numara var mı bilmiyorum, direkt müşteri temsilcileriyle görüşünce bu bilgi veriliyor diye biliyorum.
 
Başka numara var mı bilmiyorum, direkt müşteri temsilcileriyle görüşünce bu bilgi veriliyor diye biliyorum.
Tamamdır teşekkürler hocam bir arayacağım.

Aradım kendilerini, yıllık planlama olup olmadığını sorduğumda bilgi vermediler. Dilerseniz talep oluşturabilirim dediler. Fakat hat babamın üstüne olduğu için babamın araması gerekiyormuş.

Tekrardan arayıp altyapı talebi oluşturdum. Yapılan başvuruların sayısına bağlı altyapı gelme olasılığının artacağı söylendi. Bekleyip göreceğiz.
 
Son düzenleme:
Bize de TT altyapısı döşendi fakat Superonline'da tüm kampanyaları kullanamıyormuşuz, bizde 1000mbps 800TL kampanyasını düşünüyorduk. Superonline altyapısı için herhangi bir başvuru yaptınız mı yoksa kendileri bir gün gelip bağlamaya mı başladı ?
Ben hiç başvuru yapmadım. Mahalleyi kazıp fiber döşemişlerdi 3-4 ay önce ve binaya süperonline kutusu koyulmuştu. Dün de eve gelip kablo çekmişler fiber.

Sadece süperonline da fiber altyapı görünüyor.