Merhaba arkadaşlar, kasamda yaşanan tetik almama/elektrik gelmemesi yönündeki arıza sebebiyle ürünü servise göndereceğim. Sorunları genel olarak işi zorlaştırmadan hallediyorlar mı yoksa kullanıcıya mı yüklüyorlar? Ayrıca toplam teknik servis süresi ne kadar sürüyor? OEM sistemlerde hazır PSU'ların değişimi nasıl oluyor?
İncehesap teknik servis deneyimlerinizi merak ediyorum, teşekkürler.
Ben incehesap'tan klavye almıştım yıllar önce. Ne olduysa bir anda Q tuşu basmamayı başladı. Şansa bak ki garantinin son günüydü, gerçekten son günüydü mecaz anlam yok. Gönderdim ve arıza tespit edilip yeni klavye yollandı. Konuyu görünce yazayım dedim