Şöyle gereksiz ucuz şeyleri almayın hocam. Berberiniz yok mu ? Ona rica edin size bir tane güzel bir makine ayarlasın. 3 sene önce 200 tl vermiştim. Hala da zehir gibi çalışıyor.
 
Almanızı kesinlikle tavsiye etmem, yara yapar ve 0 kesmez, yorumdaki kullanıcıların hepsi 2-3 kullanımdan sonra bozulduğunu belirtmiş.
Üstelik bazılarına kullanılmış ürün yollanmış. 70 TL'lik bir üründen bu beklenirdi zaten.