yapboz

Başarılı
Katılım
27 Ocak 2024
Mesajlar
57
Beğeniler
20
Yüzümde sakal ve bıyık çok az çıkıyor, tüy olarak yani. Böyle olacağına direkt olmasın daha iyi. 0 alan tıraş makinesi önerilerinizi bekliyorum, maksimum 1300-1400 çıkabilirim.
 
Sıfıra yakın alan ve bu fiyat bandında olan Philips Oneblade var. Ama hangi modelini almanız gerektiğiyle ilgili en ufak bir fikrim yok. Kullanan veya bilen arkadaşlar öneride bulunursa ona göre aralarından bir tercih yaparsın.
 
Yakın zamanda Philips OneBlade aldım, jilet seviyesinde 0 kesiyor çok memnunum. Amazon'da 1200 TL civarı şu an. 3 modeli var, 2si yüz için, linkini attığım yüz + vücut için, başlıkları değişiyor ama işlev olarak aynı. 4-5 ayda bir bıçağını değiştirmek gerekiyormuş. Yedek bıçakları da 200 TL civarında tanesi.

https://www.amazon.com.tr/dp/B0C2877GJS?psc=1&ref=ppx_pop_dt_b_product_details

Bunun haricinde şekillendirmek ve kısaltmak için de bunu kullanıyorum ama diğeri gibi sıfır almıyor.
 
Yakın zamanda Philips OneBlade aldım, jilet seviyesinde 0 kesiyor çok memnunum. Amazon'da 1200 TL civarı şu an. 3 modeli var, 2si yüz için, linkini attığım yüz + vücut için, başlıkları değişiyor ama işlev olarak aynı. 4-5 ayda bir bıçağını değiştirmek gerekiyormuş. Yedek bıçakları da 200 TL civarında tanesi.

https://www.amazon.com.tr/dp/B0C2877GJS?psc=1&ref=ppx_pop_dt_b_product_details

Bunun haricinde şekillendirmek ve kısaltmak için de bunu kullanıyorum ama diğeri gibi sıfır almıyor.
Yedek bıçakları için çok pahalı diyorlar. Neredeyse cihaz parasındaymış. Batarya konusunda ne düşünüyorsunuz?
 
Yedek bıçakları için çok pahalı diyorlar. Neredeyse cihaz parasındaymış. Batarya konusunda ne düşünüyorsunuz?
Amazon'da 2'li yedek bıçak 650 TL'ymiş, yukarda yanlış belirtmişim. Normalde jilet kullanan biriyim, ProGlide jiletlerin 2'li yedeği 330 TL, 15 kullanımda bir değiştirmek gerekiyor yani yaklaşık 1.5 ay benim için. 3 ayda 330 TL gibi hesaplayabiliriz. OneBlade'de ise 4-5 ayda bir 325 TL'ye denk geliyor şuanki fiyatına göre. Henüz o kadar süre kullanmadığım için gerçekten 4-5 ay sürüyor mu net bir cevap veremem ama hemen hemen aynı şeye geliyor ve pratikliğinden çok memnunum.

Batarya konusunda ise şarj olması biraz uzun sürüyor. Kutudan adaptör çıkmadığı için bilgisayar ile şarj ediyorum. 4 kere tam traş oldum ve halen şarjı var. Gösterge olmadığı için net bir şey diyemem ama büyük ihtimal 5. de biter gibi duruyor. İncelemelerde 45 dk olarak belirtilmiş.
 
Amazon'da 2'li yedek bıçak 650 TL'ymiş, yukarda yanlış belirtmişim. Normalde jilet kullanan biriyim, ProGlide jiletlerin 2'li yedeği 330 TL, 15 kullanımda bir değiştirmek gerekiyor yani yaklaşık 1.5 ay benim için. 3 ayda 330 TL gibi hesaplayabiliriz. OneBlade'de ise 4-5 ayda bir 325 TL'ye denk geliyor şuanki fiyatına göre. Henüz o kadar süre kullanmadığım için gerçekten 4-5 ay sürüyor mu net bir cevap veremem ama hemen hemen aynı şeye geliyor ve pratikliğinden çok memnunum.

Batarya konusunda ise şarj olması biraz uzun sürüyor. Kutudan adaptör çıkmadığı için bilgisayar ile şarj ediyorum. 4 kere tam traş oldum ve halen şarjı var. Gösterge olmadığı için net bir şey diyemem ama büyük ihtimal 5. de biter gibi duruyor. İncelemelerde 45 dk olarak belirtilmiş.
Çok teşekkür ederim uzun uzun yazdığın için. Ben de normalde jilet kullanan biriyim. Bu makineyi hep almak istedim ama "acaba jilet gibi olur mu?", "bıçakları ne kadar dayanır?" gibi sorular vardı aklımda. Her gün tıraş olan biriyim acaba alsam mı diye şimdi tekrar düşünmeye başladım.
 
Çok teşekkür ederim uzun uzun yazdığın için. Ben de normalde jilet kullanan biriyim. Bu makineyi hep almak istedim ama "acaba jilet gibi olur mu?", "bıçakları ne kadar dayanır?" gibi sorular vardı aklımda. Her gün tıraş olan biriyim acaba alsam mı diye şimdi tekrar düşünmeye başladım.

Rica ederim hocam. Tabii ki şunu da göz ardı etmemek gerekiyor, sakal tipine göre çok değişkenlik gösterir makinenin etkisi. Benim sakallarım ne sert ne yumuşak, jilet seviyesinde tıraş ediyor ama sert sakallarda nasıl olur bilmiyorum. Tıraş köpüğüyle de kullanılıyor bu arada. Uzun kullanımda nasıl sonuç verir onu zaman gösterecek.
 
En çok tercih edilen Philips One Blade oluyor. Eğer vücut ve yüz için olan modeli alırsanız başlık küçük olduğu için çilesi fazla. Eğer yüz için alırsanız işinizi görecektir. Yedek bıçak fiyatına takılmayın çünkü diğer cihazlarda da kullanım ömrünü baz alınca eşdeğere sahip maliyet çıkıyor. Sakal tıraşı için remington modellerini önerebilirim.