Amazon'da 2'li yedek bıçak 650 TL'ymiş, yukarda yanlış belirtmişim. Normalde jilet kullanan biriyim, ProGlide jiletlerin 2'li yedeği 330 TL, 15 kullanımda bir değiştirmek gerekiyor yani yaklaşık 1.5 ay benim için. 3 ayda 330 TL gibi hesaplayabiliriz. OneBlade'de ise 4-5 ayda bir 325 TL'ye denk geliyor şuanki fiyatına göre. Henüz o kadar süre kullanmadığım için gerçekten 4-5 ay sürüyor mu net bir cevap veremem ama hemen hemen aynı şeye geliyor ve pratikliğinden çok memnunum.
Batarya konusunda ise şarj olması biraz uzun sürüyor. Kutudan adaptör çıkmadığı için bilgisayar ile şarj ediyorum. 4 kere tam traş oldum ve halen şarjı var. Gösterge olmadığı için net bir şey diyemem ama büyük ihtimal 5. de biter gibi duruyor. İncelemelerde 45 dk olarak belirtilmiş.