Ya harbi c5 in o son şarkıya kadar da hadi seven dinler sevenine diyordum ama yani o son şarkı rezalet denemeyecek kadar kötü, beat olsun sözleri olsun şarkı akışı olsun gerçekten çok kötü.
Kendi hayatı gibi rezalet bir şarkı. Adem Kılıçcı Survivor'da ağzının payını verdikten sonra bir daha Survivor'da tutunamadı. Oralardan kalan parayla Amerika'da orada burada sürtüyor işte. Çakma dövüşçü, çakma dansçı.