Turabi’nin yeni şarkısını nasıl buldunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 1589
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 39
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
Ya harbi c5 in o son şarkıya kadar da hadi seven dinler sevenine diyordum ama yani o son şarkı rezalet denemeyecek kadar kötü, beat olsun sözleri olsun şarkı akışı olsun gerçekten çok kötü.
 
Turabi sadece klipte oynamış gibi duruyor. Sözleri de çok anlamlı. (!) Hav hav daha iyi şarkıydı.
 
Turabi sadece klipte oynamış gibi duruyor. Sözleri de çok anlamlı. (!) Hav hav daha iyi şarkıydı.
Hav hav daha iyi şarkıydı kısmından sonra ironi işaretini kullansaydınız daha iyi olurdu.

Turabi zaten bu şarkıyı tamamen troll şekilde yapmış, Lvbel C5’in yaptığı gibi ciddi ciddi piyasaya sürmüyor b*ktan şarkılarını.
 
Kendi hayatı gibi rezalet bir şarkı. Adem Kılıçcı Survivor'da ağzının payını verdikten sonra bir daha Survivor'da tutunamadı. Oralardan kalan parayla Amerika'da orada burada sürtüyor işte. Çakma dövüşçü, çakma dansçı.
 
Sayenizde ilk defa Havhav dinledim. Güzel şarkı.
 
İroni bile olsa bence aşırı saçma. İroni komikse ironidir. Bu bildiğiniz saçmalık.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…