Lvbel K9 daha kötü bu arada, bu şarkının hakkını yemeyin. O arkadan havlıyor, bu adam şarkı yapmış en azından.
Detaylar
Kim cevapladı?Kambur_Kaplumba
Çalışkan
- Katılım
- 1 Şubat 2025
- Mesajlar
- 27
- Beğeniler
- 11
Ya harbi c5 in o son şarkıya kadar da hadi seven dinler sevenine diyordum ama yani o son şarkı rezalet denemeyecek kadar kötü, beat olsun sözleri olsun şarkı akışı olsun gerçekten çok kötü.
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.172
- Makaleler
- 21
- Çözümler
- 189
- Beğeniler
- 5.823
Bu adama eskiden laf ettiğimiz için üzgünüm.
YusufBugra
Çalışkan
- Katılım
- 15 Kasım 2024
- Mesajlar
- 24
- Beğeniler
- 12
Turabi sadece klipte oynamış gibi duruyor. Sözleri de çok anlamlı. (!) Hav hav daha iyi şarkıydı.
Yapay zeka bile bunu tahmin edemezdi
Hocam Murda'yı izledikten sonra ben haksızlık ettiğimi anlamıştım
Hav hav daha iyi şarkıydı kısmından sonra ironi işaretini kullansaydınız daha iyi olurdu.Turabi sadece klipte oynamış gibi duruyor. Sözleri de çok anlamlı. (!) Hav hav daha iyi şarkıydı.
Turabi zaten bu şarkıyı tamamen troll şekilde yapmış, Lvbel C5’in yaptığı gibi ciddi ciddi piyasaya sürmüyor b*ktan şarkılarını.
Ülkemizden neler neler çıkıyor Allah’ıma kurban
YusufBugra
Çalışkan
- Katılım
- 15 Kasım 2024
- Mesajlar
- 24
- Beğeniler
- 12
İroni bile olsa bence aşırı saçma. İroni komikse ironidir. Bu bildiğiniz saçmalık.Hav hav daha iyi şarkıydı kısmından sonra ironi işaretini kullansaydınız daha iyi olurdu.
Turabi zaten bu şarkıyı tamamen troll şekilde yapmış, Lvbel C5’in yaptığı gibi ciddi ciddi piyasaya sürmüyor b*ktan şarkılarını.
Yeni konular
-
-
-
-
-
AOC Q27G41ZDF monitör ayarları nasıl olmalı?
- RapidLemming955
- Mesaj: 0
-
Elektronik ASUS PRIME 750W Bronze 2.510 TL
- Telefonunu Çıkra
- Mesaj: 0
-