Turabi’nin yeni şarkısını nasıl buldunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 1589
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 39
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
Super, cok begendim. Turabi'nin ellerine saglik.
 
Hayır... hayır yani.
 
Arkadaşlar Turabi’nin yeni İngilizce şarkısını nasıl buldunuz? Bana bağımlılık yaptı. İngilizce şarkısıyla ülkemizi temsil etmesine bayıldım.
Sözde "Arabesk" olan şarkı ise erişim engeli getirildi.
Bu sözlerle temsil edilmeye ihtiyacımız yok ama bir yandan havhavhav'a kıyasla sözleri olan bir içerik
 
Sadece müziği güzel, lirikleri çöp.
 
Yakalama kararı çıkartılmış.
Gerçekten böyle bir şey görmedim… Şarkı evet berbat ama diğer ülkelerde neler neler söyleniyor şarkılarda hiç yakalatma kararı falan görmedim.
 
Adam resmen tekrar piyasaya çıkmak için saçma sapan bir şarkı yapmış. Bir sürü etkileşim aldı.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…