yenikullanici2022
Üyecik
- Katılım
- 28 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Beğeniler
- 2
Merhaba,
Uzun zaman sonra Turknet GigaFiber 1G aboneliğim kapsamında kullandığın Zyxel cihaza MTU olarak 1500 byte verince çalıştığını fark ettim. En son denediğimde başarısız olduğunu hatırlıyorum
Dünyada gelişen standartlar sayesinde PPPoE oturumların artık tam MTU kullanması mümkün oluyor. Sizin de modem/router ISP-hat tipi detayları olacak şekilde deneyiminizi görmek için bu konuda toplanabiliriz.
Uzun zaman sonra Turknet GigaFiber 1G aboneliğim kapsamında kullandığın Zyxel cihaza MTU olarak 1500 byte verince çalıştığını fark ettim. En son denediğimde başarısız olduğunu hatırlıyorum
Dünyada gelişen standartlar sayesinde PPPoE oturumların artık tam MTU kullanması mümkün oluyor. Sizin de modem/router ISP-hat tipi detayları olacak şekilde deneyiminizi görmek için bu konuda toplanabiliriz.