Yeni yapılan ve 2 aydır ikamet ettiğim TOKİ binama inatla altyapı hattını açmıyorlar, BTK'ye şikayet ettiğimde altyapının henüz bitmediğini söylüyorlar oysaki altyapı bitmiş halde, hem yönetim söylüyor bunu hem de binada dairelere kadar ve tahminimce sokaktan gelen kablolarda birbirine bağlı çünkü geçen ay Türk Telekom çalışanı rögardan kablo falan çekmişlerdi ondan beri bir tane Telekom çalışanı gelmedi, Türk Telekom'u aradığımda ön başvuru yapmam gerektiğini söylüyor bende Türk Telekom aboneliği almayacağımı söylediğimde hangi markadan hizmet alacaksam o markayı aramam gerektiğini söylüyor, TurkNet'ten hizmet almak istiyorum onları da aradığımda mantıklı olarak Türk Telekom'un hattı açması gerektiğini söylüyor, Türk Telekom yıpratma taktiği uyguluyor altyapı çekilmedi ayağına bir sürü ön başvuru ile kendisine çekmeye çalışıyor aboneliği, inat değil mi almayacağım onların kazık fiyatlı paketlerini, halbuki yapacakları çok kolay bilgisayar başından hattı açmaları lazım. Tanıdığı olan veya yardımcı olabilecek varsa yanıt atabilir mi bıktım artık ek mobil veri paketi almaktan, ev internetini geçiyor faturam artık.