Yeni yapılan ve 2 aydır ikamet ettiğim TOKİ binama inatla altyapı hattını açmıyorlar, BTK'ye şikayet ettiğimde altyapının henüz bitmediğini söylüyorlar oysaki altyapı bitmiş halde, hem yönetim söylüyor bunu hem de binada dairelere kadar ve tahminimce sokaktan gelen kablolarda birbirine bağlı çünkü geçen ay Türk Telekom çalışanı rögardan kablo falan çekmişlerdi ondan beri bir tane Telekom çalışanı gelmedi, Türk Telekom'u aradığımda ön başvuru yapmam gerektiğini söylüyor bende Türk Telekom aboneliği almayacağımı söylediğimde hangi markadan hizmet alacaksam o markayı aramam gerektiğini söylüyor, Turknet'ten hizmet almak istiyorum onları da aradığımda mantıklı olarak Türk Telekom'un hattı açması gerektiğini söylüyor, Türk Telekom yıpratma taktiği uyguluyor altyapı çekilmedi ayağına bir sürü ön başvuru ile kendisine çekmeye çalışıyor aboneliği, inat değil mi almayacağım onların kazık fiyatlı paketlerini, halbuki yapacakları çok kolay bilgisayar başından hattı açmaları lazım. Tanıdığı olan veya yardımcı olabilecek varsa yanıt atabilir mi bıktım artık ek mobil veri paketi almaktan, ev internetini geçiyor faturam artık.
Detaylar
Kim cevapladı?400 Daire var Oturduğum Sitede, illa 10 kişi abone Olmuştur heralde.Bu noktada yapabileceğiniz tek şey Türk Telekom ön abonesi olmak. 10 kişi falan olursa direkt çözüyorlar. Ben kendi apartmanımda öyle yaptım.
canbozkurt
Yetkin
Turknet de son zamlardan sonra telekomdan farklı değil fiyat konusunda. Bence çok uçuk fark yoksa size sunulan fiyatta Telekom üzerinden taahhütlü almak daha mantıklı.
Bizde de 1 ay önce fiber döşenmeye başladı. Her şey hazır fakat bir türlü kimse gelip dairelere çekilen kabloları kutuya bağlamıyor. Bugün sadece alabileceğim en hızlı paketi görmek için Türk Telekom sayfasında numaramı girmiştim. Sabahtan beri taciz eder gibi arayıp mesaj atıyorlar başvurunuz yarım kaldı diye. Ama bu tür konulara gelince hiç destek sunmuyorlar.
Arantheim
Uzman
Yeni yapılan ve 2 aydır ikamet ettiğim TOKİ binama inatla altyapı hattını açmıyorlar, BTK'ye şikayet ettiğimde altyapının henüz bitmediğini söylüyorlar oysaki altyapı bitmiş halde, hem yönetim söylüyor bunu hem de binada dairelere kadar ve tahminimce sokaktan gelen kablolarda birbirine bağlı çünkü geçen ay Türk Telekom çalışanı rögardan kablo falan çekmişlerdi ondan beri bir tane Telekom çalışanı gelmedi, Türk Telekom'u aradığımda ön başvuru yapmam gerektiğini söylüyor bende Türk Telekom aboneliği almayacağımı söylediğimde hangi markadan hizmet alacaksam o markayı aramam gerektiğini söylüyor, TurkNet'ten hizmet almak istiyorum onları da aradığımda mantıklı olarak Türk Telekom'un hattı açması gerektiğini söylüyor, Türk Telekom yıpratma taktiği uyguluyor altyapı çekilmedi ayağına bir sürü ön başvuru ile kendisine çekmeye çalışıyor aboneliği, inat değil mi almayacağım onların kazık fiyatlı paketlerini, halbuki yapacakları çok kolay bilgisayar başından hattı açmaları lazım. Tanıdığı olan veya yardımcı olabilecek varsa yanıt atabilir mi bıktım artık ek mobil veri paketi almaktan, ev internetini geçiyor faturam artık.
Kabloların çekilmesi hattın bitmesi anlamına gelmez; bütün fiber ve VDSL altyapı çalışmaları projeler ile yapılır ve onayları da merkezden verilir, bütçe çıkarılır. Hat çekim bütçesi ve onayları alınmış belli ki ama aktivasyon için tamamen sürecin tamamlanmasını bekliyorlardır.
BTK şikayeti yerine bölgenizdeki TTNET genel müdürlüğüne gidip, proje ekibi ile görüşme sağlayın tam süreci anlatırlar size.
Bu arada TTNET aboneliğin yok ise aktif etme süreci ciddi sıkıntılı, yine dediğim gibi genel müdürlüğe gidip saha ekibi ile görüşmen lazım. Ben 2018'den beri TTNET aboneliği açmıyorum diye fiber alamıyorum
Son düzenleme:
Deniz744
Başarılı
- Katılım
- 18 Aralık 2024
- Mesajlar
- 2.457
- Çözümler
- 6
- Beğeniler
- 1.411
400 daire var oturduğum sitede, illa 10 kişi abone olmuştur herhalde.
Sana en uzak komşularının tek tek kapılarını çal, böyle böyle bir şey var katılır mısınız diye sor.
Yeni konular
-
Ev ve Yaşam Vantilatörlerde Premium'a özel %10 indirim
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-