Geçen sene Orbital çözmüştüm ama uzun zamandır TYT kimya bakmadım. Ne önerirsiniz? Normalde yüksek yapıyordum da unuttuğum için 3-4 net arasındayım şu an. Bir de yıl içinde unutmamak için düzenli çözeceğim için test sayısı fazla olursa iyi olur. @Testo Unit@Winner
Geçen sene Orbital çözmüştüm ama uzun zamandır TYT kimya bakmadım. Ne önerirsiniz? Normalde yüksek yapıyordum da unuttuğum için 3-4 net arasındayım şu an. Bir de yıl içinde unutmamak için düzenli çözeceğim için test sayısı fazla olursa iyi olur. @Testo Unit@Winner