Geçen sene Orbital çözmüştüm ama uzun zamandır TYT kimya bakmadım. Ne önerirsiniz? Normalde yüksek yapıyordum da unuttuğum için 3-4 net arasındayım şu an. Bir de yıl içinde unutmamak için düzenli çözeceğim için test sayısı fazla olursa iyi olur. @Testo Unit @Winner
Detaylar
Kim cevapladı?Aydın olabilir.Geçen sene Orbital çözmüştüm ama uzun zamandır TYT kimya bakmadım. Ne önerirsiniz? Normalde yüksek yapıyordum da unuttuğum için 3-4 net arasındayım şu an. Bir de yıl içinde unutmamak için düzenli çözeceğim için test sayısı fazla olursa iyi olur. @Testo Unit @Winner
Zorluğu AYT'si tarzında mı hocam?
AYT'sindeki zorluk katsayısına göre bir tık altında ama Orbital'den yukarıda her iki türlü de.
AYT'sindeki zorluk katsayısına göre bir tık altında ama Orbital'den yukarıda her iki türlü de.
Orbitalden yukarıda olması iyi, zorlamamıştı beni orbital.
TYT için ben sadece 345 çözmüştüm. Fazlasına gerek yok.