Hocam 11. sınıfım ve netlerim 0 bazen 2 3 soru yapabiliyorum o kadar.
Hocam sizin şu anda soru bankası çözmeniz mantıklı değil. Çünkü çözemeyeceksiniz. Ben de sıfırdan Bıyıklı Matematik 10 Günde Temel atma kampı ile başlamıştım. Size de öneririm. O kampı bitirdikten sonra 55 Günde TYT Matematik kampına katılabilirsiniz. Ondan sonra soru bankası çözersiniz. Şu anda ben de öyle başlayıp, TYT matematiği bitirdim ve güzel sonuç aldım.
 
Hocam sizin şu anda soru bankası çözmeniz mantıklı değil. Çünkü çözemeyeceksiniz. Ben de sıfırdan Bıyıklı Matematik 10 Günde Temel atma kampı ile başlamıştım. Size de öneririm. O kampı bitirdikten sonra 55 Günde TYT Matematik kampına katılabilirsiniz. Ondan sonra soru bankası çözersiniz. Şu anda ben de öyle başlayıp, TYT matematiği bitirdim ve güzel sonuç aldım.
Ben de aynı şekilde yaptım hocam. 😁
 
Hocam sizin şu anda soru bankası çözmeniz mantıklı değil. Çünkü çözemeyeceksiniz. Ben de sıfırdan bıyıklı matematik 10 günde temel atma kampı ile başlamıştım. Size de öneririm. O kampı bitirdikten sonra 55 günde TYT matematik kampına katılabilirsiniz. Ondan sonra soru bankası çözersiniz. Şu anda ben de öyle başlayıp, TYT matematiği bitirdim ve güzel sonuç aldım.

Hocam ama temelden TYT'ye nasıl yetişebilirim ki yani 12'ye bırakmak istemiyorum her şeyi daha trigonometri var onda çok zorlanıyorum çok basit kitaplarla apotemi gibi yayınlar çözebilir miyim?
 
Hocam ama temelden TYT'ye nasıl yetişebilirim ki yani 12'ye bırakmak istemiyorum her şeyi daha trigonometri var onda çok zorlanıyorum çok basit kitaplarla apotemi gibi yayınlar çözebilir miyim?
Hocam ben bu dediğim işlemi toplam 2 ay gibi sürede hallettim. Şu anda TYT denemelerinde geometri hariç 30 da 25'in altına inmiyorum. 11. sınıfa TYT'yi yayarsanız, 12 de sadece AYT çalışırsınız, TYT deneme yaparsınız. Temelde sorununuz varken, yetişmez düşüncesiyle eksiğinizin üstüne bina inşa etmeye çalışırsanız olmuyor. En temelden alırsanız çok daha sağlıklı ilerliyor.
 
30 soruda ortalama 18-20 net. Maalesef problemlerim çok zayıf olduğu için daha fazla net çıkartamıyorum. Ondan dolayı aynı hocanın problem temel atma kampına başlayacağım.
Netleriniz güzel hocam. Bıyıklı Matematik Problemler kitabı faydalı bir kitap. Bende de var ve gerçekten beğendim. Umarım sizde de işe yarar.
 
Merhaba,

Bu iki kitabı almaya düşünüyorum TYT olarak çok kötüyüm sizce hangisini almalıyım sonuç yayınlarından okul zorunlu aldırdı ama sorularını hiç beğenmedim.


TYT matematik konusunda çok iyi değilsen önerim " acil matematiğin ilacı " bende sınava hazırlanıyorum bu kitabın yanında 345 ve miray TYT matematik alırsan çok iyi olur.