Sorunum bu, UDF dosyayı PDF'e nasıl çevirebilirim? UDF dosyanın içeriğini ekran resmi alıp çevirdim ancak biraz yazılarda falan kalite düşüşü oldu. “PDF 7” uygulamasında UDF dosyayı açmıyor, “Acrobat” uygulamasında UDF'i hiç görmedi bile, “Uyap doküman” uygulamasında da yine PDF'e dönüştürme yoktu. İlk başta dediğim gibi:
UDF dosyanın içeriğini ekran resmi alıp çevirdim ancak biraz yazılarda falan kalite düşüşü oldu.
Senden şunu rica ediyorum ve bir avukat olarak söylüyorum. Elbette ekran görüntülerini atarken sansürleme ihtiyacı hissediyorsun ama örneğin UYAP'dan indirdiğin herhangi bir UDF veya herhangi bir formatta olan dosya "evrak_1233456789" şeklinde indiğinde o "1234456789" herhangi bir şeyi ifade etmiyor. Orayı görmemiz o evrakın içeriğini anlayabileceğimiz anlamına gelmiyor merak etme.
En son kırptığın ve sansürlediğin ekran görüntüsünde sanırım evrakı açmışsın. Ordaki 3 noktalı kısımda "PDF olarak çıkart" butonu yoksa demek ki bu uygulama iOS versiyonunda PDF yapılmıyor. iPhone kullanmadığım için test edemiyorum maalesef.
Ama telefondan açtığın bir evrakın ekran görüntüsü alabilirsin. Ekran görüntüsü de bir JPG/JPEG uzantılı bir dosya olduğundan o JPG'yi PDF'ye dönüştürebilirsin eğer işine yarayacaksa.
Düzenleme: Tavsiyem bilgisayar üzerinden yapman:
Bilgisayarına UYAP Döküman Editörünü indir, yine UYAP'tan o evrakı indir ve ilk mesajımda bahsettiğim gibi "Farklı Kaydet" butonu ile bilgisayardan UDF'yi PDF haline getirebilirsin.
@EsatKa , attığın ekran görüntüsünden aslında evrakı açmadığını görüyorum. Evrakı indirmişsin ama sanki uygulama üzerinden evrakı açmamışsın sanırım.
Yani indirdiğin o evrakı uygulama ile aç. Bir mahkeme evrakı, dilekçe veya bir bilirkişi raporu sanırım. Evrakı aç, evrakın içeriğini gör ve ondan sonra bahsettiğim butonu bulmaya çalış.
Senden şunu rica ediyorum ve bir avukat olarak söylüyorum. Elbette ekran görüntülerini atarken sansürleme ihtiyacı hissediyorsun ama örneğin UYAP'dan indirdiğin herhangi bir UDF veya herhangi bir formatta olan dosya "evrak_1233456789" şeklinde indiğinde o "1234456789" herhangi bir şeyi ifade etmiyor. Orayı görmemiz o evrakın içeriğini anlayabileceğimiz anlamına gelmiyor merak etme.
En son kırptığın ve sansürlediğin ekran görüntüsünde sanırım evrakı açmışsın. Ordaki 3 noktalı kısımda "PDF olarak çıkart" butonu yoksa demek ki bu uygulama iOS versiyonunda PDF yapılmıyor. iPhone kullanmadığım için test edemiyorum maalesef.
Ama telefondan açtığın bir evrakın ekran görüntüsü alabilirsin. Ekran görüntüsü de bir JPG/JPEG uzantılı bir dosya olduğundan o JPG'yi PDF'ye dönüştürebilirsin eğer işine yarayacaksa.
Düzenleme: Tavsiyem bilgisayar üzerinden yapman:
Bilgisayarına UYAP Döküman Editörünü indir, yine UYAP'tan o evrakı indir ve ilk mesajımda bahsettiğim gibi "Farklı Kaydet" butonu ile bilgisayardan UDF'yi PDF haline getirebilirsin.
Senden şunu rica ediyorum ve bir avukat olarak söylüyorum. Elbette ekran görüntülerini atarken sansürleme ihtiyacı hissediyorsun ama örneğin UYAP'dan indirdiğin herhangi bir UDF veya herhangi bir formatta olan dosya "evraK_1233456789" şeklinde indiğinde o "1234456789" herhangi bir şeyi ifade etmiyor. Orayı görmemiz o evrakın içeriğini anlayabileceğimiz anlamına gelmiyor merak etme.
En son kırptığın ve sansürlediğin ekran görüntüsünde sanırım evrakı açmışsın. Oradaki 3 noktalı kısımda "PDF olarak çıkart" butonu yoksa demek ki bu uygulama iOS versiyonunda PDF yapılmıyor. iPhone kullanmadığım için test edemiyorum maalesef.
Düzenleme: Tavsiyem bilgisayar üzerinden yapman. Bilgisayarına UYAP doküman Editörünü indir, yine UYAP'tan o evrakı indir ve ilk mesajımda bahsettiğim gibi "Farklı Kaydet" butonu ile bilgisayardan UDF'yi PDF haline getirebilirsin.
@EsatKa , merakımdan soruyorum, avukat veya stajyer avukat mısın? Yoksa kendi veya yakınının dava/icra dosyası için UYAP kullanmayı merak eden bir vatandaş mısın?
Pekala, bilgisayara yükleyip kullanmaya başladıktan sonra merak ettiklerini sormaya devam edebilirsin. Ama yazılımı yüklemeden önce bilgisayarında Java yüklü olması lazım dikkat et. Kolay gelsin.
Pekala, bilgisayara yükleyip kullanmaya başladıktan sonra merak ettiklerini sormaya devam edebilirsin. Ama yazılımı yüklemeden önce bilgisayarında Java yüklü olması lazım dikkat et. Kolay gelsin.
Bu arada aklında olsun. Bilgisayar üzerinden PDF yaptıktan sonra yine bilgisayar üzerinden o PDF'yi açtığında herhangi bir sorun olmuyor. Ama oluşturduğun o PDF'yi telefondan açtığında Türkçe karakterleri göstermiyor maalesef. Gerçi bu söylediğimi Android'de yaşıyorum. iPhone'da nasıl olur bilmiyorum. Ama iPhone'da da oluyorsa merak etme bir hata yapmadın yani. Bu herkeste var.
Bu arada aklında olsun. Bilgisayar üzerinden PDF yaptıktan sonra yine bilgisayar üzerinden o PDF'yi açtığında herhangi bir sorun olmuyor. Ama oluşturduğun o PDF'yi telefondan açtığında Türkçe karakterleri göstermiyor maalesef. Gerçi bu söylediğimi Android'de yaşıyorum. IPhone'da nasıl olur bilmiyorum. Ama IPhone'da da oluyorsa merak etme bir hata yapmadın yani. Bu herkeste var.
Dediğiniz için baktım bende bir sorun gözükmüyor, WhatsApp içinde açtım, Dosyalar'a kaydetip o şekilde açtım bir sorun gözükmedi. Muhtemelen dediğiniz gibi Android kaynaklıdır.