Kışın bir tık sıkıntılı, yol düz olsa da fark etmiyor, nasıl düştüğünü anlayamıyorsun bir anda kayıyor motor ama onun dışında otobüsten kesinlikle daha ekonomik olur, kendimden örnek vereyim, ben Akçakoca'da yaşıyorum, Düzce ile Akçakoca arası 35-40km civarında, biraz da virajlı ve in çıklı bir yol, dolmuşla gitmen gerek. Ondan sonra da üniversiteye veya başka bir yere gideceksen de belediye otobüsüyle gidiyorsun, 2 vasıta şekilde. Dolmuş 170TL'ydi en son, belediye otobüsleri de 20TL falandı, git gel 380TL yapıyor. Haftanın 5 günü 1900TL para. Örneğin bendeki motor Bajaj Pulsar NS200 ile, depoyu dolduruyorum 4 gün boyunca git gel yapabiliyorum, hatta 5. günde git yaparim, gel yaparken yakıt alırım ama risk almıyorum, giderken yakıt alıyorum 600TL civarına doluyor, şuanki yakıt fiyatlarıyla. Yani fark bu işte, toplu taşımaya göre.
Çok ekonomik ama dediğim gibi kışın dezavantaj, yerler kaygan olabilir vs. ciddi tecrübe gerek, onu geç soğuk oluyor bayağı, o 40km'lik yolun sonunda parmaklarımın ucu çok ağrıyordu soğuktan.