- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.679
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 21
- Beğeniler
- 6.115
Bazı sebeplerden ötürü araba almaktan vazgeçtim. İdarelik motor almayı düşünüyorum. Günlük 4+4+2 km şeklinde kullanım olacak. Ruhsatta 50 CC ancak fabrika çıkışlı 125 CC'lik bir şey almayı planlıyorum sıfır olarak. Hem B sınıfı ehliyetimle süreceğim hem vergisi olmayacak. Otobüse aylık 1.000 TL gidiyor ortalama.
Şehrimde kışlar bayağı sert ancak caddeler açık oluyor ve yollar düz. Bana motor, kask, eldiven ve ceket ile toplam 100K'ye falan mâl olacak. Sizce otobüs çilesinden kurtulup aylık ulaşım giderini düşürmek için alınır mı? Yoksa kışın aldığım güne lanet eder miyim?
Şehrimde kışlar bayağı sert ancak caddeler açık oluyor ve yollar düz. Bana motor, kask, eldiven ve ceket ile toplam 100K'ye falan mâl olacak. Sizce otobüs çilesinden kurtulup aylık ulaşım giderini düşürmek için alınır mı? Yoksa kışın aldığım güne lanet eder miyim?