Kernel-level anti hile getirseler ayri dert, driver-level getirseler ayri dert, hiç getirmeseler ayri dert. Cok yuksek sensivity ile oynayanlar banlandi diye algoritmayi daha gevsettiler, o zaman da ayri dert oldu. Simdi biraz daha sikilastirdilar, ayri dert oldu. "VAC-live bir ise yaramiyor" diyenler CS:GO sanki cok hileciden arindirilmis bir oyunmus gibi davraniyor, o ayri bir dert. Bu firma ne yapsin arkadaşlar? Tembel tembel yatip, kopyala-yapistir AAA oyunlarina Denuvo koyup, parayi kiran firmalarla kiyaslayabilir misiniz bu halde olan Valve'i bile? Tabii ki hayir.
Valve'in kapali betayi verimli kullanmadan aceleyle oyunu cikarmasina mi yansak yoksa bu oyunu hala israrla Valorant veya diger FPS oyunlari ile kiyaslayanlara mi?
CS'nin kitlesi her zaman katman katman ayrildi ve sadik olan katman ne olursa olsun oyunla birlikte kaldi. Sadik olmayan kitlenin de oyunu iki deneyeyip, hemen camurunu atip cok sevdikleri geri cizgi film FPS oyununa dondugunu goruyoruz. CS'nin sadik olan kitlesi zaten kernel-level anti hileye kesinlikle karsi olacaktir, Valve da bunu biliyor. Konu sahibi hangi taraftan açıkçası pek anlayamadim, GO ile kiyaslandiginda
artan oyuncu sayisini da goz onunde bulundurursak cok kocaman bir artis yok zira. CS formulunu tamamen ayni sekilde ve ayni CS'nin mukemmeliginde kopyalamis bir FPS oyunu bulursaniz bizi de haber edin.