Eren A

Yetkin
Katılım
28 Ocak 2024
Mesajlar
557
Çözümler
2
Beğeniler
340
Merhabala, 15.000 bandında seçkin oyuncusuyum. Bu CS'nin övüne övüne getirdiği VAC-Live bir işe yarıyorsa namerdim. Aşağıdaki video kaydından ne demek istediğimi anlayacaksınız. Mevzu çok basit, 500 milisaniye içerisinde 5 kişiye HS çakan adamı banlayabilecek bir algoritma yazamıyorsan kapat git bu oyunu. Minecraft sunucularında kullanılan anti-cheat bile daha iyi çalışır bundan.

 
Eski abisi Overwatch'dan esinlenilmiş babası VAC olan sistemden beklentim sıfır. 60Hz en düşük eloda oynayan ben karşımda 37-38 kill %90-95 oranında HS atıyor.
 
Mevlanaya bile kabulüm ama Vanguard 2'ye kabul değilim.

Valorant ile LoL'ü bıraktım Vanguard yüzünden. Betadan beri oynuyordum Valorant'ı. LoL'ü ise sezon ikiden beri. Kernel Anti Cheat istemiyorum bilgisayarımda. Her seferinde masaüstü ve indirilenler klasörü içerisinde ne varsa tarıyor. Birçok Regedit kaydını tarıyor. Beğenmediklerini değiştiriyor.

Sizin hakkınızda ne kadar bilgi topladıĝını, bilgisayarınızda nereleri taradığını bilseniz bir kısmınız kullanmak istemezdi.
 
Son düzenleme:
Kernel-level anti hile getirseler ayri dert, driver-level getirseler ayri dert, hic getirmeseler ayri dert. Cok yuksek sensivity ile oynayanlar banlandi diye algoritmayi daha gevsettiler, o zaman da ayri dert oldu. Simdi biraz daha sikilastirdilar, ayri dert oldu. ''VAC-Live bir ise yaramiyor'' diyenler CSGO sanki cok hileciden arindirilmis bir oyunmus gibi davraniyor, o ayri bir dert. Bu firma ne yapsin arkadaslar? Tembel tembel yatip, kopyala-yapistir AAA oyunlarina Denuvo koyup, parayi kiran firmalarla kiyaslayabilir misiniz bu halde olan Valve'i bile? Tabii ki hayir.

Valve'in kapali betayi verimli kullanmadan aceleyle oyunu cikarmasina mi yansak yoksa bu oyunu hala israrla Valorant veya diger FPS oyunlari ile kiyaslayanlara mi?

CS'nin kitlesi her zaman katman katman ayrildi ve sadik olan katman ne olursa olsun oyunla birlikte kaldi. Sadik olmayan kitlenin de oyunu iki deneyeyip, hemen camurunu atip cok sevdikleri geri cizgi film FPS oyununa dondugunu goruyoruz. CS'nin sadik olan kitlesi zaten kernel-level anti hileye kesinlikle karsi olacaktir, Valve da bunu biliyor. Konu sahibi hangi taraftan acikcasi pek anlayamadim, GO ile kiyaslandiginda artan oyuncu sayisini da goz onunde bulundurursak cok kocaman bir artis yok zira. CS formulunu tamamen ayni sekilde ve ayni CS'nin mukemmeliginde kopyalamis bir FPS oyunu bulursaniz bizi de haber edin. :thumbsup:
 
Kernel-level anti hile getirseler ayri dert, driver-level getirseler ayri dert, hiç getirmeseler ayri dert. Cok yuksek sensivity ile oynayanlar banlandi diye algoritmayi daha gevsettiler, o zaman da ayri dert oldu. Simdi biraz daha sikilastirdilar, ayri dert oldu. "VAC-live bir ise yaramiyor" diyenler CS:GO sanki cok hileciden arindirilmis bir oyunmus gibi davraniyor, o ayri bir dert. Bu firma ne yapsin arkadaşlar? Tembel tembel yatip, kopyala-yapistir AAA oyunlarina Denuvo koyup, parayi kiran firmalarla kiyaslayabilir misiniz bu halde olan Valve'i bile? Tabii ki hayir.

Valve'in kapali betayi verimli kullanmadan aceleyle oyunu cikarmasina mi yansak yoksa bu oyunu hala israrla Valorant veya diger FPS oyunlari ile kiyaslayanlara mi?

CS'nin kitlesi her zaman katman katman ayrildi ve sadik olan katman ne olursa olsun oyunla birlikte kaldi. Sadik olmayan kitlenin de oyunu iki deneyeyip, hemen camurunu atip cok sevdikleri geri cizgi film FPS oyununa dondugunu goruyoruz. CS'nin sadik olan kitlesi zaten kernel-level anti hileye kesinlikle karsi olacaktir, Valve da bunu biliyor. Konu sahibi hangi taraftan açıkçası pek anlayamadim, GO ile kiyaslandiginda artan oyuncu sayisini da goz onunde bulundurursak cok kocaman bir artis yok zira. CS formulunu tamamen ayni sekilde ve ayni CS'nin mukemmeliginde kopyalamis bir FPS oyunu bulursaniz bizi de haber edin. :thumbsup:

Bro tam olarak senin gibi düşünen tipler olduğu sürece bu adamlar ne oyunu düzeltecek ne de hilelere çözüm bulacaklar, neden Valve'yi aileniz gibi savunuyorsunuz? Adamlar tam manasıyla önümüze bir çöp attı ve bıraktı. Laf yaptığın Valorant her güncellemede oyun bozuyor ama en azından bir şeyler yapıyor bu adamlar yapmıyor.
 
VAC Live şu anda tam performans çalışmıyor o yüzden hilelerin bitmesini falan beklemeyin, daha en az 2-3 ay var gibi.