Pek fark görmeyebilirsin. Eğer arka planda çalışan programların çok RAM yemiyorsa tabii. Acer Swift 3 cihazım vardı. 8 GB anakarta gömülü RAM vardı. 150-250 FPS veriyordu.

Yine de 8 GB bırakma. Çünkü günümüzde 8 GB, bu oyuna yetse bile artık diğer şeylere yetmiyor.
 
8+16 yapacaksan veya 3 kanal dolduracaksan hiç doldurma daha iyi. Çünkü performansa hiç katkısı olmaz. 8+8 16 GB yeterli şu anda ancak daha fazla belleğe ihtiyaç duyuyorsanız Dual channel yapmalısınız. 4 slotlu anakartınız var ise 8x4 32 GB yapabilirsiniz veya eldekini satıp 16x2 yapabilirsiniz performans getirisi için.